Εδώ είμαστε, λοιπόν, και μετά τις εκλογές

Εδώ είμαστε, λοιπόν. Οι εκλογές τελείωσαν και όσοι μας κατηγόρησαν ότι είμαστε μόνο στην προεκλογική περίοδο μπορούν να κρατήσουν λίγο ακόμα την υπομονή τους πριν ξανακάνουν κριτική. Είμαστε εδώ λοιπόν και μετεκλογικά. Αυτός ήταν όμως πάντα και σκοπός μας. Να είμαστε πάντα παρόντες στα προβλήματα και να εκφράζουμε απόψεις και ιδέες που μπορούν να βοηθήσουν στο διάλογο με στόχο να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση.

Η παράταξή μου νίκησε. Η Ανθρώπινη Σταυρούπολη επικράτησε. Περιμένουμε με αγωνία να εργαστούμε για μια Ανθρώπινη Σταυρούπολη. Χωρίς θολά οράματα, αλλά με μόνο στόχο τη βελτίωση της ζωής των συγκατοίκων και των συνδημοτών μου, είμαι παρόν.

Θα μιλάω, θα προτείνω, θα φωνάζω. Είτε στο δρόμο, είτε στα έδρανα (που οι ψηφοφόροι άλλους πλην εμού έστειλαν), είτε στο διαδίκτυο. Μία πρόταση μπορεί και πρέπει να βρει πολλούς τρόπους έκφρασης. Θα χρησιμοποιήσω κάθε τρόπο.

Επανέρχομαι στο διαλογικό μου χώρο, μετά από μία ανάπαυλα περισυλλογής, εκτίμησης των νέων δεδομένων και αναλύσεων. Έκανα κι ένα νέο blog για τις μελέτες και τις έρευνές μου. Ένας άλλος χώρος καθαρά επιστημονικός που φιλοδοξεί να εκφράσει νέες ακόμα απόψεις.


ShareThis