μπροστά στο αίτημα δήμων της Θεσσαλονίκης για την ικανοποίηση των οφειλών του προς δημοτικές επιχειρήσεις. Οφειλές που αναγνωρίζει μεν μέσα από τις προγραμματικές συμβάσεις που υπέγραψε παλαιότερα και καλύπτουν δράσεις πολιτισμού, αλλά δε δέχεται να καλύψει.
Χαρακτηριστικό της στάσης είναι το γεγονός ότι επί βδομάδες ο Υπουργός αρνούνταν οποιαδήποτε συνάντηση με Δημάρχους για να τον δεχτεί τελικά ένας μετακλητός υπάλληλος του Υπουργείου (ούτε καν ένα πολιτικό, αιρετό πρόσωπο) που απλά δεσμεύτηκε να μεταφέρει το αίτημα προς τον Υπουργό κάνοντας λόγο για αδυναμία τάχα του ΥΠΠΟ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του προς τους Δήμους, την ίδια στιγμή βέβαια που συχνά γίνεται λόγος για μποναμάδες προς γαλάζιους δήμους της χώρας.
Μέχρι σήμερα ο Δήμος Σταυρούπολης -όπου δραστηριοποιούμαι- όπως και όλοι οι άλλοι που αντιμετωπίζουν τη δυστοκία του Υπουργείου εκπλήρωσαν στο ακέραιο τις υποχρεώσεις τους (ήδη ο Δήμος Σταυρούπολης έδωσε 258.000 € καλύπτοντας τις υποχρεώσεις ολόκληρου του έτους και άλλες 130.000 € μέσω διαφόρων αναθέσεων προς την «ΙΡΙΣ»). Ωστόσο, οι οφειλές του ΥΠΠΟ αγγίζουν στην περίπτωση της Σταυρούπολης αγγίζει τις 850.000 € και συνολικά στη Θεσσαλονίκη ανέρχονται σε πάνω από 3.000.000 €.
Βέβαια το πρόβλημα δεν είναι νέο. Ήδη εδώ και μήνες το ΥΠΠΟ οχλείται προκειμένου να δώσει μία λύση τόσο απέναντι στις οφειλές του όσο και για τη συνεχίσει των προγραμματισμένων δράσεων. Η αδιαφορία του Υπουργείου ήδη συναντάται από το 2005 –με όλες βέβαια τις ευθύνες που επιβαρύνουν την προηγούμενη διοίκηση που αναζητώντας κυβερνητικό χρίσμα δεν ήθελε να πιέσει με κανένα τρόπο το Υπουργείο (με επικεφαλής τότε τον Πρωθυπουργό και υφυπουργό ένα μηνυτή του Υπουργείου Πολιτισμού επί Βενιζέλου) ή επιβάρυναν με χρέη δανείων τις πλάτες των πολιτών της Σταυρούπολης.
Η άρνηση όμως του Υπουργού να συναντήσει και να απαντήσει στο αίτημα του Δήμαρχου είναι χαρακτηριστική της επιλογής της κυβέρνησης απέναντι σε εργαζομένους και δήμους που εργάζονται χρόνια τώρα προσφέροντας στον πολιτισμό.
Είναι φανερή πια η πολιτική βούληση της κυβέρνησης να εγκαταλείψει στην τύχη της την Τοπική Αυτοδιοίκηση αφού πρώτα της έχει περιορίσει ό,τι ελευθερία είχε παλαιότερα με το νόμο Παυλόπουλου στοχεύοντας να τη μετατρέψει σε κερδοσκοπική εταιρεία. Ο πολιτισμός όμως είναι επένδυση στον άνθρωπο, αποτελεί επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο, Δεν είναι ανταποδοτικός.
Η κατάσταση όμως έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, αφού εκατοντάδες υπάλληλοι παραμένουν επί 4 μήνες απλήρωτοι. Απειλούνται εκπαιδευτικά προγράμματα, δράσεις πολιτιστικές, λειτουργίες Εργαστηρίων Εικαστικών Τεχνών. Ήδη οι πολίτες της Σταυρούπολης φοβούμενοι συνέχεια ρωτούν στο Δημαρχείο για το μέλλον των σπουδών των παιδιών τους. Και όλα αυτά χωρίς να διαφαίνεται ότι το Υπουργείο θέλει να πληρώσει ούτε καν τα δεδουλευμένα τους. Ήδη οι υπάλληλοι διεκδικώντας τα οφειλόμενα έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας.
Το πρόβλημα αυτό δεν μπορεί να λυθεί μόνο με απλές προτάσεις, ούτε με φτηνές και ανέξοδες «φαεινές» ιδέες. Το πρόβλημα έχει φτάσει στο απροχώρητο και μόνο με δυναμικές κινητοποιήσεις σε συνεργασία με άλλους δήμους μπορεί να επιφέρει κάποια αποτελέσματα.
55 έκριναν :
Λόγω αγανάκτησης διέκοψα την ιστολογική μου άδεια και αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο.
Δυστυχώς από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου το ένα κόμα(,) κατηγορεί το άλλο. Είναι οι ίδιες ύαινες με διαφορετική φάτσα. Τρώνε τρώνε..
Θυμήθηκα την ταινία "Το μεγάλο φαγοπότι"
Η αδιαφορία του Υπουργείου ήδη συναντάται από το 2005 –με όλες βέβαια τις ευθύνες που επιβαρύνουν την προηγούμενη διοίκηση που αναζητώντας κυβερνητικό χρίσμα δεν ήθελε να πιέσει με κανένα τρόπο το Υπουργείο (με επικεφαλής τότε τον Πρωθυπουργό και υφυπουργό ένα μηνυτή του Υπουργείου Πολιτισμού επί Βενιζέλου) ή επιβάρυναν με χρέη δανείων τις πλάτες των πολιτών της Σταυρούπολης.
;;;;;;;;
Το πρόβλημα αυτό δεν μπορεί να λυθεί μόνο με απλές προτάσεις, ούτε με φτηνές και ανέξοδες «φαεινές» ιδέες. Το πρόβλημα έχει φτάσει στο απροχώρητο και μόνο με δυναμικές κινητοποιήσεις σε συνεργασία με άλλους δήμους μπορεί να επιφέρει κάποια αποτελέσματα.
;;;;;;;;
Καμιά σύνθετη πρόταση με πλούσιες και πολυδάπανες ιδέες;
Κάτι που να δείχνει τι μπορείτε να κάνετε εσείς κι όχι πόσο φταίνε -πάντα- οι άλλοι;
Δυστυχώς φίλοι μου όλοι οι υπουργοί αδιάφορα σφυρίζουν, και σιωπούν ενα λεπτό από την ακατάσχετη βλακώδη ανούσια κενή πολυλογία τους εις μνήμην καποιων αδικοκαμμένων...
βγείτε στους δρομους παιδιά, μόνο έτσι θα τους κοπεί το σφύριγμα.... έστω και για λίγο...
paraxeno, αυτό ακριβώς θα γίνει και αυτό ήδη προτείνω έμμεσα ή άμεσα. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή ίσως χρειάζονται πιο ψύχραιμες από τη δική μου φωνές. Εξάλλου, κινητοποιήσεις υπάρχουν πολλών ειδών και ήδη οι εργαζόμενοι δικαίως άρχισαν.
Σπύρο μου, δεν ξέρω για τα κόμματα. Εδώ και πολλά χρόνια λειτουργώ καθαρά ιδεολογικά και ποτέ κομματικά (ίσως ούτε καν παραταξιακά). Βλέπω και κρίνω -ίσως και λάθος ενίοτε-, αλλά φωνάζω αυτό που κρίνω λάθος και επαινώ ό,τι βλέπω καλό. Το Τσαλίμι γνωρίζει την ελευθεροστομία και την αθυροστομία μου. Βέβαια, ίσως δεν πρόσεξε την τελική μου πρόταση, αλλά δεν πειράζει.
στην σειρα των Θα και εσεις.
Και είναι μακρύς ο κατάλογος, γμτ.
Yποψιάζομαι ότι δεν έχετε βγάλει γαλάζιο δήμαρχο στην Σταυρούπολη και μετά θέλετε να πάρετε και λεφτά!
Θα σου έλεγα τι θα πάρετε άλλά είμαι σεμνό παιδί και δεν λέω τέτοια λόγια.
Το πρόβλημα έχει φτάσει στο απροχώρητο και μόνο με δυναμικές κινητοποιήσεις σε συνεργασία με άλλους δήμους μπορεί να επιφέρει κάποια αποτελέσματα.
Ποια ακριβώς πρόταση δεν πρόσεξα Δείμε;
Ο πολιτικός δεν προσφέρει τίποτε με το θυμό του και την αγανάκτησή του, αλλά με τις προτάσεις του.
Μια, τεκμηριωμένη, πρόταση ενεργειών του δήμου, τη λοιδωρείς και την προσπερνάς.
Θεωρείς όμως πρόταση κάποια συστράτευση δήμων για να διεκδικήσουν επιχορηγήσεις. Και; Έτσι με επιδοτήσεις και επιχορηγησεις έφτασε η επιχείρηση- πολλές τετραετίες, πριν την προηγούμενη διοίκηση- εκεί που έφτασε.
Αν εννοείς, όπως προτείνει το paraxeno δημιουργία μαζικού κινήματος, διακριτού και αποτελεσματικού, μαζί σου αδερφέ. Γνωρίζεις όμως πολύ καλά ότι κάτι τέτοιο, στη Σταυρούπολή μας, δεν ευδοκιμεί πλέον.
Αθεό, μάντης είσαι; Πάντως ο αντιδήμαρχος με διαβεβαίωσε ότι δεν τους πήραν κιόλας όταν κατέβηκαν στην Αθήνα. Αν ήμασταν μπλε (φαντάζεσαι εμένα μπλε, ρε Αθεόφοβε;) τότε θα είχαμε και παραπάνω λεφτά.
Τσαλίμι, εδώ είναι η διαφωνία μας επί της ουσίας. Ότι εγώ βλέπω λύση μέσα από κοινές ενέργειες κινηματικής μορφής και σε άμεση ετοιμότητα (με τους εργαζόμενους στο αμήν δεν είναι και πολύ δύσκολο πάντως) για σκληρότερες κινητοποιήσεις. Ως τεκμηριωμένες απόψεις ακούω μόνο μερικές αστειότητες σε δημοτικά συμβούλια. H προτεινόμενη πάντως από εσένα ιδέα -πραγματικά πολιτική πρόταση- απλά τάχα παίζει με τα νεύρα των υπαλλήλων γιατί εκείνα τα χρήματα θα είναι για το Δήμο που δε θα έχει γραφειοκρατικά δικαιοδοσία να τα δώσει στην ΙΡΙΣ εκτός κι αν η Μονή είναι της εγχειρήσιμης. Άσε που μιλάμε για πενταροδεκάρες.
Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι στην περιοχή μου έχουμε χρόνιο πρόβλημα με το υπουργείο Πολιτισμού, είτε ήταν πράσινο είτε γαλάζιο, με αποτέλεσμα να παραμένουν κλειστά σημαντικά μνημεία.
Οι δήμοι, είναι γνωστό από πάντα, ενισχύονται ανάλογα την πρόσβαση που έχουν στην εκάστοτε κυβέρνηση.
Δεν είναι τωρινό το θέμα. Ενδεχομένως αυτήν την στιγμή υπάρχει ( μιας και πλησιάζουμε προς τις εκλογές) μια πιο σκληρή στάση απέναντι στους "αντιπάλους". Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο πολύ φοβάμαι δεν μπορεί να αλλάξει αυτήν την στιγμή δείμο όσες κινητοποιήσεις και να γίνουν.
Το «πολιτισμού» είναι νομίζω απ τα "αμαρτωλά" υπουργεία σε ότι έχει να κάνει με τις υποχρεώσεις του απέναντι όχι μόνο στους δήμους αλλά απέναντι και σε όλους όσους συνδιαλέγεται. Και αυτό δεν είναι τίποτε καινούργιο.
Από εκεί και πέρα περιμένω την κουβέντα που εξελίσσεται ανάμεσα σε σένα και το τσαλίμι γιατί έχω μπερδευτεί λίγο.
Καλά για τα μνημεία άστο, Greek History X. Εκεί δεν παίζονται. Τώρα πια προχώρησαν και σε υπαλλήλους και σε διακοπή πολιτιστικών δράσεων.
Για να βοηθήσω λίγο, καπετάνιε, το τσαλίμι πρότεινε το εξής. Απλά εγώ το βρίσκω και μικροποσά και ότι νομικά δεν μπορούν να μεταφερθούν από το δήμο στην εν λόγω κοινωνικοπολιτιστική επιχείρηση. Το θέμα είναι βρεθεί λύση γιατί οι υπάλληλοι είναι απλήρωτοι και ήδη ο νόμος Παυλόπουλου, δεν επιτρέπει εργασίες από δήμους σε επιχειρήσεις άνω των 150.000 € και ήδη δώσαμε 130.000 €.
Ναι , μόλις το διάβασα στο μπλογκ του και θα συμφωνήσω μαζί σου.
Τα χρήματα των οφειλών είναι αρκετά μεγάλα και πράγματι τα διάφορα έσοδα ενός δήμου δεν μπορούν να εκχωρηθούν σε άλλη επιχείρηση.
Μόνο ως αμοιβές μπορούν να δοθούν αλλά εκεί μιλάμε για απάτη έτσι και επιχειρηθεί με κάποια τέτοια πρόφαση κάτι τέτοιο.
Και όταν, καπετάνιε σε πάω εκεί καμία βόλτα θα δεις άμεσα γιατί μιλάμε. Αλλά αυτό μετά τις διακοπές (αν τελικά φύγουμε και δεν έχουμε κινητοποιήσεις).
Από το 1998 μέχρι και το 2001 τις εκδηλώσεις στη Μονή τις έκανε η Κοινωνικοπολιτιστική Επιχείρηση. Τον θερινό κινηματογράφο στη Μονή, μέχρι και το 2004, αν θυμάμαι καλά, τον εκμεταλευόταν μέσω προγραμματικής σύμβασης με το ΥΠΠΟ η Επιχείρηση. Ακόμα και τώρα, Δείμε, μπορεί να κάνει εκδηλώσεις με εισιτήριο σε δημοτικό χώρο η Επιχείρηση, όπως ακριβώς κάνει στο θέατρο του Κέντρου Πολιτισμού Χρήστος Τσακίρης.
Προφανώς και δεν αρκούν τα όποια έσοδα της Μονής για να σωθεί η Ίρις. Μην βάζεις στο στόμα μου τέτοια λόγια.
Η συγκεκριμένη πρότασή μου αφορούσε την φράση του δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο για το ότι δεν γνωρίζει «ούτε το πώς, ούτε το πότε» θα βρεθούν τα χρήματα. Κατέθεσα «ένα πώς», όχι «το μοναδικό πώς».
Ακόμα όμως κι αν είναι άστοχη η σύνδεση Μονής και Επιχείρησης, το γεγονός της εκμετάλευσης του προαυλίου της Μονής από την Εταιρεία κι όχι από τον Δήμο παραμένει και είναι καθαρά πολιτικής φύσης.
Μαλακίες......
Στα σχόλια του Πιπαρτουά τα λες καλύτερα.
Πάρε την άδεια που ζήτησες στο προηγούμενο ποστ.Να ξελαμπικάρεις λίγο
Σιγά μην ασχοληθούμε τώρα με του Δήμους και αν πληρώθηκαν οι υπάλληλοι.. εδώ πλησιάζουν εκλογές.. θέλουμε χρήμα για πλύση εγκεφάλου.. θέλουμε χρήμα για προπαγάνδα για πλαστικά σημαιάκια και ίματζ μέικερ θα ασχοληθούμε τώρα με αυτούς που με κάποιο μέσον προσπαθούν να τρυπώσουν στο δημόσιο;
Shades, πραγματικά έθεσες στην πραγματική του βάση.
δείμε ζώ στην Κρήτη εδώ και κάποια χρόνια. τόπος γεμάτος αρχαιολογικούς χώρους και ιστορικές τοποθεσίες.
έρχονται στο φως συνεχώς νέα αρχαιολογικά ευρήματα, όχι από το χώμα αλλά από αποθήκες στις οποίες ήταν στιβαγμένα χρόνια τώρα γιατί κανένα ΥΠΠΟ δεν χρηματοδότησε την έρευνά τους και δεν έφτιαξε ένα χώρο της προκοπής για την έκθεσή τους. το μόνο που περιμένουν όλα αυτά τα ευρήματα είναι να ενδιαφερθεί ένας ξένος επιχειρηματίας ή κανένα ξένο ινστιτούτο έρευνας.
Το ΥΠΠΟ τα έχει χεσμένα όλα αυτά και όλους τους δήμους και την επιθυμία των δημοτών για πρόοδο. αυτό είναι το σίγουρο.
δείμο...
παρόλο που το αίτημα σας είναι λογικό...
ως ενεργός πολίτης Σταυρούπολης
ξαναλέω...
και θα το ξαναλέω...
μέχρι να με σιχαθείτε!
Βάλτε την γκλαμουράτη ΙΡΙΣ εκεί που ξέρετε και δώστε μας πίσω τα "Πνευματικά Κέντρα" όπως τα ξέραμε.
Τότε ΕΙΧΑΜΕ πολιτισμό στη Σταυρούπολη
Τώρα έχουμε παρακμή
Dodo, ξέρω πολύ καλά τι εννοείς.
magica, είμαι από εκείνους που όχι μόνο ζητάνε πνευματικά κέντρα (μπορούν να είναι και προεκπαίδευση για την ΙΡΙΣ) αλλά παράλληλα θεωρώ αναγκαίο ότι πρέπει η επιχείρηση να ανανεωθεί. Ήδη κουβαλάει πολλά αλεξάνδρεια προβλήματα στην πλάτη. Το κακό δεν είναι ενδογενές ξέρεις, θέμα διαχείρισης ήταν και πιέσεων προς το Υπουργείο. Πάντως πλάκα-πλάκα σχετικά πρόσφατα καταργήθηκαν τα κέντρα, ή όχι Τσαλίμι;
Άτυπη παραχώρηση ήταν Τσαλίμι, ουδέποτε η ΙΡΙΣ είχε λόγο στη Μονή. Ο Δήμος έκανε τα στραβά μάτια για τη χρήση της δικής του γης. Λες δηλαδή να κάνει τέτοια δράση η ΙΡΙΣ; Μα κάποιοι την απαξίωσαν και τη φέσωσαν τόσο πολύ που κανένας προμηθευτής δε θέλει συνεργασία και παράλληλα παίδεμα για 1.000 €. Το "πώς" είναι καλό είναι ένα: ο βασικός μέτοχος της επιχείρησης (30% ο δήμος Σταυρούπολης και 70%% το ΥΠΠΟ) να αναλάβει τις ευθύνες του.
Δικαίωμά σου να μην θέλεις να καταλάβεις. Ρώτα γιατί δεν πληρώνει η Ίρις ενοίκιο στο Δήμο για το ΚΠΧΤ και το Ωδείο. Ψάξε στα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου (Πρακτικό 20, 4-11-2003, σελ. 827-σελ. 845) για να δεις τι ειπώθηκε για την κατάργηση του Κέντρου Πολιτισμού το 2003. Το Πνευματικό Κέντρο καταργήθηκε πολύ νωρίτερα. Θα δεις σ’ αυτά τα πρακτικά και μια ανάλυση για τον πολιτισμό της δωδεκαετίας 1991-2002.
Τίποτε δεν είναι τόσο απλό για να ξεπετιέται με τσιτάτα. Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε κουβέντα για το θεσμικό καθεστώς του τομέα του πολιτισμού στη γειτονιά μας και μάλιστα, αγαπητέ Δείμε, συνδεδεμένο με συγκεκριμμένα πρόσωπα και συγκεκριμμένους ρόλους κομένους και ραμένους γι’ αυτά τα πρόσωπα. Από μένα, τέλος εδώ. Συνέχεια, εκ του σύνεγγυς, μην φορτωνόμαστε και στον κόσμο που διαβάζει.
Τα πνευματικά κέντρα καταργήθηκαν για να ωθήσουν τον κόσμο στην ΙΡΙΣ που είχε ακριβότερα δίδακτρα
ή μήπως όχι;
Τα πρακτικά για την κατάργηση των Πνευματικών Κέντρων πολύ θα ήθελα να τα έβλεπα και εγώ
Νομίζω πως το δικαιούμαι μια που συμμετείχα στα τμήματα του αρκετά χρόνια
δείμο ο ρόλος των πνευματικών κέντρων δεν ήταν απλά η εκπαίδευση, ήταν πολύ περισσότερα, ένωναν τη δημιουργική νεολαία του δήμου
Μαγισσούλα, δεν είναι μόνο αυτά το ξέρω. Στην ουσία μάθαιναν στα παιδιά να αγαπούν τις Τέχνες (και ιδιαίτερα τη μυοσική). Από τη μια η επιθυμία να πάνε οι μαθητές στην ΙΡΙΣ και από την άλλη η πρακτική που ακολουθούσαν έριξε το επίπεδο. Τα πρακτικά μπροείς εύκολα να τα πάρεις, αρκέι να περάσεις από εδώ (κερνάμε και καφέ).
Το θέμα είναι ότι σήμερα βλέπουμε την αναγκαιότητα για επαναλειτουργία των πνευματικών κέντρων με παράλληλη τη λειτουργία της ΙΡΙΣ ή ενός απογόνου της.
Lipame pou i orgi sas anagase na diakopsete tis istologikes sas diakopes kale mou Deime...
alla sas katalavaino...kai pali milate kai asxoleiste gia to geniko kalo kai oxi gia to prosopiko sas ofelos...na eiste kala...
kai ego den boro na katalavo pos otan ego xrosto ston ote ton apliroto logariasmo ekeinos mou to kovei to "rimadi" eno olokliro Ipourgeio POLITISMOU pou i leksi periexei kai ennoies anidioteleias kai sinirmous pou den sxetizonde me to xrimatiko kerthos ktl...feretai xoris sinepeia stous ipallilous tou...sinepeia den einai meros tou politismou i kano lathos?
Tha ithela edo na anafero ena peristatiko pou isos einai andistrofo...
Mia kalitexnis, se dimotikes ekdiloseis eikastikou kai politistikou xaraktira xreonei i poula to ergo tis 1.500 euro i kai parapano...afou afto ithiste kai opote afou ithiste giati na min vgalei kai aftin kati parapano...
Apo afto to paradeigma ego katalavaino oti oloi mas aploi polites, dimosioi ipalliloi kai mi...dianooumenoi kai kalitexnes , politikoi kai giatroi kai dikigoroi oloi ta xrimata psaxnoume pos na ta paroume....mesa apo ekdiloseis ktl...opos borei o kathenas mas telos pandon...
opote pioi einai aftoi pou tha andistathoun kai tha valoun tis phones kai tha vgoun na diamartirithoun...peste mou kale mou Deime...pioi?
afou kai ta politistika kai ta pnevmatika kendra den exoun skopo ton politismo para to kerdos meso ton politistikon programmaton...
makari gia mia akoma fora na eimai ektos thematos...kai eseis kai oi filoi edo na exoun protaseis oste na boresei na vrethei mia lisi...gia tous ergazomenous pou xoris misthous pos tha boresoun na taisoun ta paidia tous kai na plirosoun ton ote otan tous to kovei to tilephono epeidi xrostoun 60 euros?
kali sas mera...
den eimai dimosios ipallilos gia na min nomizetai oti niazomai gia ton eafto mou...
mai apli aggeioplastria eimai pou zei
se ena nisi kai prospathei na kanei to oneiro tis pragmatikotita ...
kai fisika den eimai oute ekeini i kalitexnis pou zita 3000 euros gia dio erga tis se politistikes ekdiloseis....
pistepste me den zilofthono tous kalopliromenous ...
mou tin dinoun omos aftoi pou arpazoun...
Βασικά, προπέτη μου, μέσα στην καταναλωτικών προτύπων δημοκρατία που ζούμε δεν έχεις άδικο -αν και χωρίς λεφτά δε ζούμε (παρά τον κίνδυνο των γνεικεύσεων). Εδώ όμως τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο.
Se kamoia periptosi den ithela na eksomoioso to ergo olon ton pnevmatikon kendron kai ton anthropon olon pou ergazonde kai prosferoun se aftous tous xorous....
apo oti vlepo kai eseis asxoleiste kai prosferete ergo meso tetoion dromon...then ithela na sas thikso kai to kserete fandazomai...
ego nomizo oti ta pragamata eftasan sto aproxorito dioti eixan apo kairo pari lathos poreia...i kano lathos...
Sto nisi pou zo iparxei kapoio politistiko festival..an akousetai poioi asxolounde kai poioi to proothoun kai to organonoun kai me poia kritiria kai me poio skeptiko...nomizo oti tha simfonisetai mazi mou oti to singekrimeno festival mono oi grafikoi tha to evlepan san koitida politismou...
an exete omos eseis paradeigmata aksiozilefta tha xaro poli na ta akouso kai na matho gia afta...
Kai fisika mallon xoris xrimata den zoume alla eipame....
dioti ta xrimata en pasi periptosi deinonde kai me to parapano...giati tote o potismos den paragetai analoga, para andistrofos analoga tha elega ego?
kai ego nomizo dioti politismos kai xrimata me tin vathiteri ennoia den boroun na siniparxoun....
kai ennoo oti ta xrimata einai kapoio andalagma gia kati pou kapoios exei kanei...eno politismos einai aksia...den agorazetai i andalasetai...Lathos kano?
I simerini i mellondiki koinonia kai emeis pou tin apoteloume ofeiloume na doulepsoume gia ton politismo kai oxi na ton ekmetaleftoume...
κύριε Δείμο, σας έχω γράψει κάτι στην προηγούμενη ανάρτησή σας. Συγνώμη που έπιασα χώρο χωρίς να πω κάτι εδώ.
προπέτη μου, δε θίχθηκα. Αντίθετα κατανόησα απόλυτα το πνεύμα σου. Και μάλιστα συμφωνώ κιόλας. Ο πολιτισμός είναι ένας χώρος που πάντα θα θεωρούμε άγονο, που χρειάζεται πουλ΄δουλειά. Ποτέ δε σταματά η επένδυση στον Άνθρωπο.
Σπύρο, κανένα πρόβλημα.
Ρωτά το Τσαλίμι γιατί δεν πληρώνει η Ίρις ενοίκιο στο Δήμο. Δηλαδή με χρέη σε υπαλλήλους, ΙΚΑ, εφορία (άντε τα δύο είναι κρατικά δεν πειράζει !!!) και προμηθευτές περίπου 350.000 € θα πρέπει να πληρώνει και ενίκοιο στο Δήμο; Καλό τούτο.
Το τι ειπώθηκε και το πώς θέλει ο καθένας να ξεχρεώσει προσωπικά τη διάλυση του Πνευματικού Κέντρου είναι απόφαση συγκεκριμένης διοίκησης και όχι της Ανθρώπινης Σταυρούπολης (της σημερινής διοίκησης για τους μη Σταυρουπολίτες). Οι μετέχοντες στον εσωτερικό διάλογο και τις αποφάσεις παρατάξεων έχουν τις δικές τους ευθύνες όπως και όσοι αριστεροί παρέμειναν σε παρατάξεις και δεν αποχώρησαν.
Τα τσιτάτα είναι κάτι που δε χρησιμοποίησα ούτε σε βιβλιογραφία ούτε όταν ακόμα ήμουν στην ΚΝΕ πωρωμένος. Αν οι διαφωνίες μου και οι αγωνιστικές θέσεις μου φαντάζουν τσιτάτα...
Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντησή μου, αλλά τώρα μόλις την είδα. Τα προβλήματα της ΙΡΙΣ είναι πρωτίστως ευθύνη της κυβερνητικής αδιαφορίας από την εποχή που ακόμα ήταν Υπουργός ο Πρωθυπουργός και Υφυπουργός ένας μηνυτής του ΥΠΠΟ (μετά που πήρε τη θέση, απέσυρε τη μήνυση). Δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις, παρά μόνο με όποιον θεωρεί ότι η κυβερνητική πολιτική (αλητεία το ονομάζω εγώ) είναι σωστή.
Θεσσαλονίκη, Πολιτισμός, Παιδεία...τα τρία βατερλώ του Κωστάκη...(γι αυτή τη βδομάδα...)
Στην κάλπη αδέρφια...στην κάλπη...
Τουλάχιστον, ο Ναπολέων είχε μόνο ένα. Του έφτανε. Αυτός δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Ωχ! τώρα το είδα το ποστ σου...
Υπάρχει και εδώ σε αυτό τον τομέα πρόβλημα;
:(
Εδώ δεν θα υπήρχε; Πού δεν υπάρχει; Αλλά όταν το θέμα αγγίζει το στομάχι, τότε τι μπορείς να πεις για την αναλγησία και τη δυστοκία τους;
δυστυχώς έτσι είναι, η αδιαφορία δίνει και παίρνει σε πολλές περιπτώσεις
Οσο υπαρχουν δρασεις πολιτισμου ο ανθρωπος παραμενει κοινωνικο ον ομαδοποιηται δραστηριοποιηται για το κοινο καλο αλλιως απομονωνεται και γινεται βορα στα δοντια του λυκου δυστυχος αυτο θελουν
αντισταθητε
fitsoulas, ευχαριστούμε για τη συμπαράσταση. Όπως είπα και στο κείμενό μου ο πολιτισμός αποτελεί επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο, διδάσκει και καλλιεργεί την κρίση μας, βοηθά στον απεγκλωβισμό από την τηλεοπτική υποκουλτούρα.
keimgreek, η αδιαφορία είναι το ένα μέτωπο. Υπάρχουν και εκείνα για το σχεδιασμό του μέλλοντος για νέες πολιτιστικές δράσεις.
... μα τι κακός άνθρωπος που είσαι....
Άκου αγώνες και μάχες...τς τς τς Απολίτιστε...
θέλεις να διακόψουν τη θερινή "ραστώνη" τους
οι άνθρωποι για να ασχοληθούν με τα
"αμελητέα προβλήματα" σας.
Λεφτά για τους Δήμους;Για τον πολιτισμό;
Θέλεις και διακοπές... Απαράδεκτος...
Έχει απόλυτο δίκιο ο Shades, έχει πιο σοβαρά
θέματα να ασχοληθει το υπουργείο.
Λες, Αναστασία; Λες να το ξανασκεφτούμε; Εγώ σκέφτηκα ότι αφού οι εργαζόμενοι της ΙΡΙΔΟΣ (με τόσους μήνες απλήρωτοι) δεν μπορούν να πάνε διακοπές, ας κάνουν και καμία κινητοποίηση έτσι για να κουνήσουν λίγο τα νερά. Πάντως πληροφορίες λένε ότι και άλλοι δήμοι είναι σε παρόμοια κατάσταση.
Έλα από τα μέρη μου. Έχεις μια πρόσκληση για παιχνίδι. Να ξεσκάσεις κι εσύ λίγο
όλοι οι υπουργοί σφυρίζουν αδιάφορα και κάποιοι άλλοι... "κλέφτικα", Δείμο μου. Κι απαιτούν να χορεύουμε κιόλας...
ΥΠΠΟ;Νόμιζα ότι είχε καταργηθεί εδώ και χρόνια...
Αγανακτισμένο νιάτο μου,
σε χαίρομαι.
Κατά τ' άλλα πώς πάει η άδεια;
Κάνα εμεσεν έχεις βρε μπάρμπα;
H λιτότητα έτσι μπορεί να γίνεται τώρα.. Θα κόβεται, θα ξηλώνεται, θα καταργείται ότι δεν μπορεί να αντισταθεί στις τηλεοπτικές "Καλημέρες". Το έργο το έχω ξαναδεί, απλά οι μανδαρίνοι σιγά- σιγά γίνονται σοφότεροι...
μονόξυλα οι έλληνες-αγαπητοί-μέσα στα χρώματα των επιγραφών!
ποιός πολιτισμός και ποιές πολιτιστικές εκδηλώσεις-αυτά δεν γεμίζουν τσέπες.
μόνο μυαλουδάκια ξυπνάνε κι αυτά ποιός τα θέλει ξύπνια.
Έχουν καθυστερήσει ποτέ να καταβληθούν τα δεδουλευμένα σε κάποιον υπουργό;
Τι σημαίνει καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων;
Πως θα ένιωθαν οι ίδιοι;
Η χώρα των θαυμάτων, όπου το αυτονόητο καθίσταται ζητούμενο...
doctor
Πρέπει να βρεθούν νέοι ευφάνταστοι τρόποι διαμαρτυρίας.
Οι "αρμόδιοι υπουργοί" ως συνήθως δεν απαντούν στις πρώτες "οχλήσεις". Μετά, "δεν συνδιαλέγονται με απεργούς".
Η πολιτική έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των Media, γιατί οι δεκδικούντες ακόμη άγονται απο πολιτικές διαμαρτυρίας της δεκαετίας του 50;
Πρέπει να κάνουμε brainstorming!
Πήγα στο Υπουργείο και ρώτησα για το πρόβλημά σας!
Και ξέρεις τι μου απάντησαν;
Ο Υπουργός έδωσε εντολή να ψάξουν τα παλιά τεφτέρια μπας και βρούν κανένα παλιό χρέος του Δήμου σας ... να το συμψηφίσουν!
Είναι πολύ της μόδας τελευταία!
Εάν το ΥΠΠΟ έδινε μέρος των χρημάτων που κόστισαν τα ιλουστρασιόν ενημερωτικά φυλλάδια στις κυριακάτικες εφημερίδες, σε φορείς που χρωστάει τότε πιθανόν τα πράγματα να ήταν λίγο καλύτερα.
Holden, λόγω απουσίας από την έδρα μου δεν είδα την πρόσκλησή σου. Άσε που όπως είμαι τώρα, όνο για θαλάσσια παιχνίδια είμαι μόνο. Next time, σ' ευχαριστώ πολύ πάντως για την πρόσκληση.
Σπύρο μου, να χορεύουμε στο δικό του ρυθμό θέλουν, κι αν δεν μπορούμε επειδή λιμοκτονούμε δε νοιάζονται καθόλου.
Βιομηχανική Μαργαρίτα, εγώ δεν το νόμιζα επειδή είδα τα χρήματα που ο Πρωθυπουργός της χώρας ως Υπουργός χρωστούσε στην προηγούμενη διοίκηση και τώρα ένας άλλο λακές της δημοκρατίας σφυρίζει κλέφτικα.
Κομμούνι, ακριβώς όπως το θέτεις.
Γιατρέ, αστεία λες; Η Ερμία το έθεσε ποιητικά κι εσύ ειρωνικά, ε;
Ανέστη, μάλλον πρέπει να φέρουμε καταιγίδα στο δικό τους εγκέφαλο.
Ασκαρ, αυτοί οι συμψηφισμοί είναι πολύ μοδάτοι. Όλοι καταντούν να χρωστούν, εκτός από το Κράτος. Μπορεί όμως να τα συμψηφίσει κατά την πρόταση του Μιχαλάκη.
Αργυρένια, όπως κατάλαβες από την καθυστέρηση της απάντησής μου μόλις επέστρεψα. Τέλεια. Διάβασμα, μπάνιο και ηλιοθεραπεία.
ΛΟΓΙΑ,ΛΟΓΙΑ,ΛΟΓΙΑ...
ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ!!!!
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΙΡΙΣ, ΔΕ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ Η ΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ?
Όμορφε κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία, ζητάς από εμένα να απολογηθώ για άλλους; Σας δειλό προβατάκι κρύβεσαι πίσω από μία λέξη -που μόνο ασχήμια περικλείει- για να κρίνεις. Εγώ έκρινα όταν έπρεπε. Τότε που επέλεξα πού θα ταχθώ και πώς θα πολεμήσω. Και τώρα επαινώ τον εαυτό μου ότι χωρίς να μετατραπεί σε επιχείρηση ο πολιτισμός, όπως θέλετε οι νεοφιλελεύθεροι-ακροδεξιοί παράγει έργο.
Δημοσίευση σχολίου