Επανέρχομαι στο ζήτημα των καταλήψεων, καθώς σύμφωνα με κάποια κανάλια το όλο θέμα μοιάζει να φθίνει και επειδή στο προηγούμενο άρθρο μου δεν είχα ασχοληθεί με την ουσία του ζητήματος, αλλά με την ίδια την κινητοποίηση υποστηρίζοντάς την, βέβαια.
Η ανεπάρκεια του εκπαιδευτικού συστήματος οδηγεί τα παιδιά μας όλα όσα κάνουν μέσα στο σχολείο να τα επαναλαμβάνουν και εκτός, αρχίζοντας από τα χαράματα κι εργαζόμενοι για περισσότερες από 12 ώρες κάθε μέρα (εσείς πόσες ώρες εργάζεστε;) χωρίς να υπολογίσουμε τα πήγαινε-έλα στα λογής φροντιστήρια για όσα έπρεπε να παρέχει ένα οργανωμένο σύστημα παιδείας το 21ου αιώνα αγγλικά και δεύτερη γλώσσα, γυμναστήρια, πληροφορική, μουσική, καλλιτεχνικά).φτάνουν 14 ετών και κοιμούνται τα μεσάνυχτα για να σηκωθούν σχεδόν με τον ήλιο. Αν λοιπόν, κάποια παιδιά είδαν στις καταλήψεις την ευκαιρία να ξεκουραστούν για να είναι πιο αποδοτικοί στις εξωσχολικές εκπαιδευτικές ασχολίες τους -αφού για παιχνίδι δε μένει χρόνος ούτε λόγο να κάνουμε- τότε εγώ είμαι πλευρό τους.
Ωστόσο, οι μαθητές μέσα από τις καταλήψεις κάτι ήθελαν να πουν, εμείς όμως είμαστε σε θέση να τους ακούσουμε; Ακούμε τη γνωστή παπαγαλία ότι οι καταλήψεις είναι υποκινούμενες. Όπως όμως λέει και ο Στρατής Στρατηγάκης στον Αγγελιοφόρο, το μόνο σίγουρο ότι δεν μπορείς να υποκινήσεις έναν άνθρωπο να κάνει κάτι όταν είναι ευχαριστημένος από τη ζωή του. Η θεωρία της υποκίνησης αποτελεί απλά ομολογία ότι κάτι στραβά με το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Τα παιδιά δεν περνούν καλά στο σχολείο, κουράζονται, δεν αποκομίζουν γνώσεις ουσιαστικές και κριτικό πνεύμα για το μέλλον και την επαγγελματική σταδιοδρομία τους. Σχετικά με το ζήτημα των χαμένων ωρών, με ένα ειρωνικό μειδίαμα στα χείλη αναρωτιέμαι αν οι περισσότερες ώρες χάνονται από τις καταλήψεις ή από την κυβέρνηση που δεν καταφέρνει να οδηγήσει σε μία εύρυθμη λειτουργία τα σχολεία, που δεν έχει ακόμα τοποθετήσει όλους τους εκπαιδευτικούς, που δεν έχει αποστείλει όλα τα βιβλία.
Και επειδή κάποιοι βλέπουν τις καταλήψεις ως ακραία μορφή, ας τονίσουμε ότι εμείς όταν απεργούμε, όταν κλείνουμε το δρόμο ή δε λειτουργούμε τις δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις, δεν είμαστε σε μία ακραία μορφή αγώνα; Εξάλλου, οι δικές μας πρακτικές διδάσκουν τους μικρούς μαθητές. Αν όμως το σχολείο ήταν σωστό και διαπαιδαγωγούσε σωστά, τότε για εκείνοι να κινητοποιούνταν και να μην απολάμβαναν τη θαλπωρή του πατρικού σπιτιού; Εξάλλου, το να κόβουμε τη μαθητική φωνή σημαίνει ότι απλά λογοκρίνουμε τη μειοψηφία και σαφώς κάτι τέτοιο δεν είναι δημοκρατικό.
Για εκείνους που θεωρούν ότι οι μαθητές είναι μικροί ακόμα και δεν ξέρουν, ας απαντήσουμε ότι εκτός από την απούλητη ακόμα αξιοπρέπειά τους (εμείς συχνά την ξεπουλάμε για μία ευκαιριακή ατομιστική λογική), οι ανήλικοι είναι ικανοί να γίνονται μέλη κομματικών νεολαίων και όχι να ψηφίζουν; Δηλαδή έχουμε μόνο μία χούντα ενηλίκων που στέκεται φασιστικά πάνω από το κεφάλι των παιδιών χωρίς να τους αναγνωρίζουμε δικαίωμα αντίδρασης στην κάθε "δημοκρατική" καταπίεση;
Για την ιστορία μέχρι την επέτειο του Νοέμβρη η μικρή μου δημοσκόπηση θα συνεχίζεται.
32 έκριναν :
Ακόμα τραγικότερο δείμε μου είναι το γεγονός πως αυτοί που ισχυρίζονται ότι οι καταλήψεις είναι υποκινούμενες, είναι ότι δεν αντιλαμβάνονται πως με αυτόν τον τρόπο αποδέχονται την δική τους αδυναμία. Την αδυναμία τους να πείσουν για ένα εκαπιδευτικό σύθστημα που ενδιαφέρεται για τον μαθητή. Έπίσης για ναν εκαπιδευτικό που βάζει πρώτα το σχολείο και έπειτα την "κονομα" της παρα-παιδείας.
Αυτό ακριβώς, ταχυδρόμε. Δε θέλουν να δουν μέσα στη μικροκομματική τους αντίληψη ότι κάτι πάει στραβά για να φωνά;ζουν μερικοί.
Αυτοι οι οποιοι απαξιωνουν τους σημερινους μαθητες και τους λενε απλα ανεγκεφαλους ή "αλητες" (βλ.Τραγκας),πρεπει να ξερουν οτι βλασφημουν το μελλον του τοπου μας και της ανθρωποτητας....
Οποιος τα βαζει με το μελλον...τον πνηγει το ιδιο το παρελθον.....
Καλημερα,
το ερωτημα δεν ειναι, αν το συστημα Παιδειας ειναι σωστο η οχι. Αν ρωτησεις τα γερμανακια (και τους καθηγητες τους) θα δεις οτι σε ενα ποσοστο 60-70% θεωρουν το συστημα Παιδειας της Γερμανιας αχρηστο και λαθεμενο. Κανεις ομως δεν σηκωνεται να κανει καταληψη. Πληροφοριακα, θεωρω τα γερμανακια επαναστατες και τα ελληνακια ραγιαδες απο κουνια (θελει μεγαλη αναλυση αυτο).
Το ερωτημα ειναι, αν κανοντας καταληψη εχεις δυνατοτητες να λυσεις το προβλημα που εσυ θεωρεις σημαντικο και επειγον.
ΑΝ λοιπον οι μαθητες ξερουν τα προβληματα της Παιδειας. ΑΝ ξερουν τα αιτια γι' αυτα τα προβληματα. ΑΝ εχουν καποιες προτασεις που θα ελυναν τα προβληματα. ΑΝ πιστευουν οτι δεν υπαρχει αλλος δρομος για την υλοποιηση των προτασεων τους εκτος απο την καταληψη. Τοτε, ναι. Η καταληψη ειναι η καταλληλη ενεργεια.
Τα υπολοιπα ειναι πολιτικα παιχνιδια, που παιζονται στην πλατη των μαθητων.
Υ.Γ. Δεν αμφισβητω, οτι η ελληνικη Παιδεια εχει τα χαλια της. Αμφισβητω ομως οτι κλεινοντας τα σχολεια θα διορθωθει το οτιδηποτε.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ.ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ! ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΙΤΙΑ.ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΑΥΤΑ
Πρέζα, έχεις απόλυτο δίκιο. Όσοι κατηγορούν τα παιδιά τους δεν ξέρουν τι γίνεται στον κόσμο και τι τους προκαλεί.
Dralion, με καμία αποσπασματικά ιδωμένη κινητοποίηση δεν έχεις πιθανότητα να λύσεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις. Η μία κινητοποίηση και οι δύο είναι απλά γνωστοποίηση στην κοινωνία του ζητήματος. Η ποσότητα τελικά και η υπόλοιπη κοινωνική πίεση και η συμπαράσταση σε κάποια εργαζόμενη ομάδα που δρα, θα φέρουν αποτέλεσμα. Και είναι λογικό να διαμαρτύρονται όλο για την Παιδεία, όταν δεν ετοιμάζει τα παιδιά για το άγνωστο μέλλον, αλλά μόνο προσφέρει γνώσεις.
KoutGeo, η επιθυμία για καταλήψεις καλλιεργείται από τα προβλήματα (μικρά ή μεγάλα). Η ανωριμότητα και η αδυναμία άλλων κινητοποιήσεων σε συνδυασμό με τη γονική πίεση και κατήχηση για υποταγή, οδηγούν στις καταλήψεις. Ωστόσο, κάτι τρέχει και δεν είναι μικρό το πρόβλημα με τόσες ώρες εργασίας, χωρίς καν να βλέπουν την ανταμοιβή (μόνο ένα νούμερο ως το 20 που τα καθιστά υπεύθυνα για όλα και με μία ανεργία να τραβά τον εύκολο δρόμο της ανηφόρας) που εμείς απολαμβάνουμε κάθε μήνα ή κάθε 15 μέρες.
αγαπητέ kourtgeo, τίποτα δεν γίνεται χωρίς αιτία. 'Ισως σε κάποιες περιπτώσεις οι αφορμές που επικαλούνται τα παιδιά είναι μόνο για τον χαβαλέ. Αλλά οι αιτίες υπάρχουν και είναι πολύ σοβαρές.
ν.κ.
Συμφωνούμε, ν.κ..
νομίζω το λέει ένα τραγούδι που αρέσει στα παιδιά "γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον"
Δυστυχώς, είτε στη Γερμανία, είτε στην Γαλλία είτε στη Γκρεκία, η νεολαία εισπράτει πισωγύρισμα και αυτό είναι ότι χειρότερο και η γνώμη μου καλύτερα να κάνεις κατάληψη έστω για πλάκα, παρά να ξεσπάς σε ανθρώπους ...
τα παιδιά εξουθενώνονται! δεν υπάρχουν! κανείς δεν τα ακούει. κι εγώ μαζί τους είτε προβληματίζονται είτε χαζέυουν. γιατί να είναι συνεπή και φρόνιμα όταν εμείς πρώτα τους γυρίζουμε την πλάτη? και στο κάτω κάτω σε όλη αυτή την ιστορία αυτοί που παπαγαλίζουν και εθελοτυφλούν είναι οι μεγάλοι.
Κομμούνι, σωστή η προσθήκη σχολίου. Συμφωνώ. Το ζήτημα της παιδείας και της ταξικής της αδυναμίας να κρίνει μαθητές και να μεταδώσει τις σωστές για το άγνωστο μέλλον πληροφορίες και δεξιότητες, είναι παγκόσμιο, επειδή παγκόσμια είναι η κυριαρχία της "δημοκρατίας".
Φωτεινούλα, όχι μόνο εθελοτυφλούμε, αλλά και επηρεάζουμε αρνητικά τόσο με τη στάση μας όσο και με τις ατομικιστικές κι ανταγωνιστικές-κανιβαλικές συμβουλές μας.
Ειτε κλειστα, ειτε οχι, τα σχολεια (ειδικα τα λυκεια) εχουν καταντησει αχρηστα αφου ολη η δουλεια γινεται στα φροντιστηρια.
Νομιζω η λυση ειναι να κλειστουν οριστικα!
κλειστε τα καλυτερα.
δεν χρειαζεται να εχετε αιτηματα.
χαβαλες να γινεται...
ανήσυχε, αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σου. Όχι μόνο γίνεται στα φροντηστήρια, αλλά και τα παιδιά κουράζονται διπλά,
Ύποπτε, δεν είναι αίτημα να παρέχει το σχολείο όλες τις γνώσεις και να προσφέρει όλες τις δεξιότητες που θέλει (κατ' επιλογή) ένα παιδί;
Αν είναι δυνατόν τόση υποκρισία...
Λες καί όλοι αυτοί που φωνάζουν δέν ξέρουν ΠΟΥ και ΠΟΙΟ είναι το πρόβλημα...
Οι γονείς των μαθητών μου της Γ Λυκείου πάντως χαίρονται ιδιαιτέρως με τις καταλήψεις μιας και το παιδί τους θα καθήσει να διαβάσει ήσυχα, χωρίς απουσίες και θα κοιμηθεί και σάν άνθρωπος...
Πλέον σχολείο= άχρηστες ώρες χαμένες, ή διορθώστε το ή κλείστε τα καλυτερα...
Πατσιούρη, η πλάκα είναι ότι βλέπω γονείς που ακόμα δεν έχουν συνηειδητοποιήσει ότι το παιδί τους εργάζεται περισσότερες ώρες από εκείνους και τα πιέζουν να διαβάζουν κι άλλο και τους προσθέτουν κι άλλες υποχρεώσεις.
Κατά βάση συμφωνώ μαζί σου. Απλώς, θεωρώ ότι η βασική ευθύνη για το χάλι που περιγράφεις βαρύνει κυρίως την Πολιτεία, η οποία χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί την εκπαίδευση ως χώρο πειραμάτων. Φυσικά, και οι εκπαιδευτικοί φταίνε και πολύ μάλιστα, αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτοί είναι "παράγωγα" ενός ασθενούς συστήματος και όχι "νοσογόνος αιτία". Διαφωνώ, επίσης, με τις λογικές "άχρηστο το σχολείο, κλείστε το": διορθώσεις και χρήματα χρειάζονται, αλλά δεν δίδονται (δες και σχετικό post μου...).
Μα, khlysty, η ευθύνη βαράινει ούτως ή άλλως μόνο την Πολιτεία. Δεν κατηγόρησα τους εκπαιδευτικούς (ο ίδιος είμαι φιλόλογος-ιστορικό) παρά μόνο επιρρίπτω τις ευθύνες που τους αναλογούν (ενίοτε δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και αδιοφορία για παιδαγωγικό έργο). Το 70% των ευθυνών βαράινει την Πολτιεία. Ενάντια σε αυτήν στρέφονται εξάλλου οι μαθητικε΄ς κινητοποιήσεις.
Τα παιδιά δεν περνούν καλά στο σχολείο, κουράζονται, δεν αποκομίζουν γνώσεις ουσιαστικές και κριτικό πνεύμα για το μέλλον και την επαγγελματική σταδιοδρομία τους.
Τότε να τα κλείσουμε και να τα στέλνουμε στο φροντιστήριο να μαθαίνουν αφού έτσι κι΄αλλιώς με τις εθιμικές πλέον κατ΄έτος καταλήψεις δεν έχω δεί τίποτα να βελτιώνεται.
Τώρα αυτά τα παιδιά που δεν μπορούν για οικονομικούς λόγους να πάνε στο φροντιστήριο δεν πειράζει όσο χαμηλότερη παιδεία αποκτήσουν τόσο χαμηλότερο μεροκάματο θα τους δώσουμε.
Λυση θα βρεθει μονο αν καποια στιγμη σταματησει η πλειοδοσια των γνωσεων με ανταμοιβη μια δουλεια πληρωμενη με ψυχουλα
Τα έχουμε φτιάξει τόσο ωραία (ιδιαίτερα η γενιά μου) και απορώ πως τολμούν και μιλούν για τα παιδιά!!
Και δίκιο να μην έχουν (λέμε) τι τους δείχνουμε, εμείς ;
Τι τους παραδίδουμε;
Παιδεία, πολιτισμό, υγεία, κοινωνική ευαισθησία και συνείδηση;
Πολιτικαντισμό, υποκρισία και καταπατημένους θεσμούς.
Απο τον Άρη ήρθαν τα παιδιά και τίνος είναι;
Τα παιδιά μπορεί να τα παρουσιάζουν ότι κάνουν όποιες τέτοιου είδους ενέργειες από χαβαλέ κλπ, αλλά μάλλον αυτό είναι ένα επιχρυσωμένο χάπι-άλλοθι, για το τι δεν κάναμε οι "μεγάλοι" (κυβερνήσεις,πολιτεία,κοινωνία κλπ) για αυτό που λέγεται Εκπαιδευτικό σύστημα..
Το θέμα για μένα δεν είναι τόσο πολύπλοκο.Άλλωστε δεν υπάρχουν "πολύπλοκα" προβλήματα, αλλά πολλά "απλά" μαζεμένα.
Και εξηγούμαι...
Υπάρχει ένα κράτος όπου δε δίνει λεφτά για την Παιδεία.Δε διορίζει, δε προσφέρει υλικοτεχνική υποδομή κλπ κλπ κλπ.
Με το πέρας των χρόνων και όσο αυτή η κατάσταση διαιωνίζεται, το ένα πρόβλημα φέρνει το άλλο. Απαξίωση του ρόλου του σχολείου, των εκπαιδευτικών, της μάθησης..
Αντίθετα, η παραπαιδεία κάνει το κομμάτι της (και σε τελική, καλά κάνει).
Είναι δλδ για μένα, πρώτιστα οικονομικό το θέμα και έπειτα κοινωνικό..
δυστυχώς , στο Ελλάντα τα "ημίμετρα" είναι αυτά που επικρατούν, με αποτέλεμα το μέτριο να χει γίνει αυτοσκοπός...
Μέτριοι καθηγητές, μέτριοι μαθητές, μέτριοι πολιτικοί κλπ.
Την Παρασκευή ξεκινάω πάλι ως ωρομίσθιος (ΠΔΣ) στο σχολείο της πόλης μου, το οποίο εδώ και μια βδομάδα σταμάτησε τις καταλήψεις. Σήμερα βρέθηκα εκεί για τα διαδικαστικά και μιας και θα έχω φέτος τα ίδια παιδιά που χα πέρυσι (από Β'Λυκείου σε Γ') κάναμε μεγάλη κουβέντα για όλα αυτά που συζητάμε εδώ..
Η πρώτη φορά που άκουσα τόσο ολοκληρωμένα αιτήματα, αφού και γω ήμουν προκατειλημμένος με την ψυχολογία του "χαβαλέ" των μαθητών.
Τι να πεις ;-)
Καλό σας απόγευμα
Αθεόφοβε, τώρα πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι ειδικά εγώ καταλήγω σε τέτοιο συμπέρασμα δεν ξέρω (εκτός αν είναι σαν το δούλεμα με την αστρολογία σου). Σαφώς και αλλού καταλήγω και άλλη είναι η θέση μου. Τέτοια ρητορεία μακριά από εμένα. Το σχολείο αποτελεί κοινωνική κατάκτηση με αίμα ξεπληρωμένο. Ζητάμε βελτίωσή του. Εκτός αν θεωρείς ότι καλά περνούν οι μικροί στο σημερινό σχολείο.
Φίτσουλα, αυτό που θέτεις είναι μία μαύρη αλήθεια. Επεκτείνοντάς το θα σταματήσω στην υποβιβαστική λογική του πνευματικού και του χειρωνακτικού επαγγέλματος, που a priori θέτει το άτομο σε κοινωνική θέση (κάτι που δεν υπήρχε στις χώρες που καταργήθηκε αυτή η λογική).
Σπίθα, συμπληρώνω και κοινωνικό κανιβαλισμό και καταναλωτική μανία.
Τσοπάνη, σήμερα έμαθα ότι πολλά ακόμα βιβλία κατεύθυνσης δεν έφτασαν σε σχολεία. Η ΠΔΣ αρχίζει όταν σε αυτήν έρχονται μόνο τα φτωχά παιδιά, αφού τα πιο ευκατάστατα πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Μάλιστα έχοντας χάσει σχεδόν 1,5 διδακτικό μήνα και με καταδικασμένα σε πρόωρο κλείσιμο των τμημάτων της ΠΔΣ το Κράτος γλιτώνει άνω του 30% των εξόδων τη και παινεύεται ότι κάτι έκανε και για τα φτωχά κοινωνικά στρώματα, αλλά εκείνα έκλεισαν τα τμήματα με την αδιαφορία τους (αυτό θα πει ειρωνεία).
" Λυση θα βρεθει μονο αν καποια στιγμη σταματησει η πλειοδοσια των γνωσεων με ανταμοιβη μια δουλεια πληρωμενη με ψυχουλα"
Καλά αυτό θα έπρεπε να γίνει ΣΥΝΘΗΜΑ!!!
αΣ
Όντως, αΣ, πολύ καλό ήταν.
Διαβάστε και μία ανοιχτή επιστολή ενός καταληψία από εδώ.
http://panokato.blogspot.com/2007/11/blog-post_02.html
Υπέροχο το κείμενο, inlovewithlife.
Η ΠΔΣ αρχίζει όταν σε αυτήν έρχονται μόνο τα φτωχά παιδιά, αφού τα πιο ευκατάστατα πηγαίνουν σε φροντιστήρια. Μάλιστα έχοντας χάσει σχεδόν 1,5 διδακτικό μήνα και με καταδικασμένα σε πρόωρο κλείσιμο των τμημάτων της ΠΔΣ το Κράτος γλιτώνει άνω του 30% των εξόδων τη και παινεύεται ότι κάτι έκανε και για τα φτωχά κοινωνικά στρώματα, αλλά εκείνα έκλεισαν τα τμήματα με την αδιαφορία τους (αυτό θα πει ειρωνεία).
Φίλε Δείμε, η κατάσταση είναι όπως την περιγράφεις.
Και όλοι εμείς οι αδιόριστοι, να περνάμε αναγκαστικά από τα "πολιτικά" τους γραφεία για 2 ώρες ΠΔΣ την εβδομάδα...
Τι να πει κανείς...
Καλησπέρα.
Στη δημοκρατία αυτή, αδιόριστε, απλά παρακαλάει για ένα ακόμα ρουσφέτι. Εύχομαι τουλάχιστον το ρουσφέτι να μην αλλοτριώσει την πολιτική σκέψη και κρίση όλων εμάς των αδιόριστων.
Γνώμη μου είναι ότι τα προβλήματα της παιδείας είναι τόσο βαθιά που χρειάζεται συνολική κινητοποίηση από ολόκληρη την κοινωνία.
Οι καταλήψεις στα σχολεία είναι μια ιδιάζουσα απεργία μαθησιακής πείνας.
Οι απόψεις μου βρίσκονται στο http://margkan.pblogs.gr
Μάρκος Γκανής
Μάρκο, πολύ καλή η θέση σου περί μαθησιακής πείνας.
San mitera ti na po sto paidi mou otan mou eksomologitai afta pou eksomologitai o Nicolas o katalipsias...?
To paidi mou einai molis 11 xronon kai den einai akoma katalipsias sto sxoleio tou...poli pithano mou fenetai kati tetoio sto mellon...afou apo tora exei arxisei na ekfrazei tin disareskeia tou gia ton xrono pou xanei sto sxoleio....gia tis varemara kai gia tin eleipsi ousiastikis morfosis kai dimeiourgikis paratirisis kai mathisis...
Thimamai otan itan pronipio, i daskala tous eixe dosei kapoies phototipies me tipomeni mia gata gia na tin xromatisoun....O yios mou tin plisiase kai tis eipe oti ekeinos ithele na zografisei tin diki tou gata kai oxi na gemisei ta kaina tis gatas tis phototipias me xroma.....I daskala piragmeni tou eipe oti afti itan i ergasia kai oti tha eprepe na tin kanei gia na sinithisei na min vgazei to milivi kai tin molivia ekso apo to perigramma....
Sto spiti ego tou eksigisa oti isos afti na itan mia askisi gia ola ta paidia pou ithele i daskala alla oti afto den einai zografiki, itan apla mia askisi stin opoia borousan ta paidia na xrisimopoiisoun ta xromata kai mono...den zographizan omos...ton parotrina na milisei stin daskala tou an to theorouse simandiko kai ton parotrina genika na sizita me tous anthropous pou sinergazetai...
Tora sta 11 tou to kanei, sizita me tous ekastote daskalous...
Alla poloi apo aftous molis tous kaneis mia erotisi kriseos tote pagonoun kai anaferonde stous kanonismous kai stous simvoulous tous oti aftoi ta lene afta kai oxi oi idioi oi daskaloi....(afto to asteio tis ipothesis to exei arxisei kai to andilamvanetai to paidi, eftixos i distixos??????
afto den to ksero...xanei olo kai perissotero to endiaferon tou gia tin mathisi...emeis edo sto spiti afeieronoume ores gia na kalipsoume afta pou adeiaforei to sxoleio na kalipsei...
Tote gia pia gnosi milame ...ma oute afti prosferetai oute tipote....para mono i kakomoiria diafenetai tou simerinou anthropou mesa apo tin kakomoiria tou kakou ekpaideftikou...(sinxoresai me "Deime" pou milo kai katakrino tous sinadelfous sou)
tin poli kai kali kalimera mou
Δημοσίευση σχολίου