Από πότε όμως το ΚΚΕ, άρχισε να παρεμβαίνει σε θέματα Τέχνης (παρά την καλή σχέση που έχουν πολλά μέλη του με αυτή); Αναλαμβάνοντας τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ αντικομμουνιστής και προβοκάτορας, μάλλον είναι η νέα τακτική που το ΠΓ αποφάσισε να ακολουθήσει μετά τις εκλογές. Αν παρατηρήσει κάποιος γενικά τις επιλογές του ΚΚΕ τα τελευταία δύο -ίσως και λίγο περισσότερο- χρόνια θα προσέξει μία ιδιαίτερη αγάπη του προς τις κάμερες. Ποτέ βέβαια δεν έφτασε στο φτιασίδωμα του ΣΥΡΙΖΑ και το φλερτάρισμα του τελευταίο με τις κάμερες και τους δημοσιογράφους. Ωστόσο, αντιλήφθηκε ότι είναι και αυτό ένα ισχυρό μέσο και πως πρέπει να δοθεί έμφαση στην εικόνα του μέσα από τις κάμερες.
Για λόγους αρχής, αλλά και για λόγους που πρέπει να το διαφοροποιήσουν από την απλή εμφάνιση και τη σκόρπια αερολογία του ΣΥΡΙΖΑ, η τακτική του ΚΚΕ είναι καθαρά υπέρ της εικόνας εν δράσει. Έτσι, βέβαια, εξηγούνται καλύτερα και οι επιθέσεις στο Υπουργείο Εργασίας, και η προσπάθειά του να ελέγξει με τα συνδικαλιστικά του όργανα το λιμάνι του Πειραιά (και εκεί ουσιαστικά στόχευαν οι κινητοποιήσεις με το βουλευτή του κόμματος το Μαυρίκο των λιμενεργατών (στην τάχα πίεση συσπείρωσης των εργαζομένων στη θάλασσα). Έτσι εξηγείται και η επιθετική του πολιτική για το αυτονόητο θέμα πως κάθε σκηνοθέτης μπορεί να προβάλλει ό,τι επιθυμεί μέσα από μία μυθοπλασία, γιατί πολύ απλά δεν κάνει ντοκιμαντέρ ιστορίας.
Κι ίσως ο σοσιαλιστικός ρεαλισμός να επιβάλλει ταινίες τεκμηρίωσης, αλλά κάποιοι επιμένουμε στην ανθρώπινη πλευρά της ψυχογραφίας, της εικόνας και της εναλλαγής τους με μία καλή μουσική επένδυση -ίσως- γύρω από ένα διάλογο. Γιατί πολύ απλά δε θέλουμε άλλη προπαγάνδα, ούτε άλλο κήρυγμα. Ας αφήσουμε τα πάθη του παρελθόντος, λοιπόν, σε όποιον τα αναζητά κι ας απολαύσουμε το αυτονόητο: μια ταινία ενός καλού σκηνοθέτη (ως εκεί, τίποτε άλλο, ψυχαγωγία αναζητώ κι όχι τεκμηρίωση).
Πρόγευση της σκληρής γραμμής είχε δώσει η Γ.Γ. μόλις τρεις ημέρες μετά την ορκωμοσία του νέου πρωθυπουργού και των υπουργών του, σπεύδοντας να εκφράσει την καθολική υποστήριξη του κόμματος στην απεργία των λιμενεργατών του Πειραιά. Στην ίδια λογική την περασμένη εβδομάδα και ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου, Μ. Μαΐλλης, σημείωνε τη μοναδικότητα του ΚΚΕ στην απουσία χάριτος θέλοντας να τονίσει τη διαχωριστική γραμμή του από τα άλλα κόμματα.
Η μείωση των ποσοστών του κόμματος σίγουρα επαναφέρει τη γνωστή παιδαγωγική του τακτική: μέσα από αγώνες να αποδειχθεί ότι το ΠΑΣΟΚ -που του κλέβει ψήφους και συνειδήσεις- είναι το ίδιο κακό, αστικό και ξεπουλημένο κόμμα με τη ΝΔ. Τι κι αν επί ΝΔ (όπως είπε κι ο Πάγκαλος). Βέβαια, είναι και η λογική ότι έπρεπε οι νέοι Υπυοργοί να προέρχονται από τις εργατικές τάξεις και να είναι διαπεδαγωγημένοι με τις αρχές της επανάστασης... Είναι κι αυτή μία στάσις νιώθεται... Για Λακεδαιμονίους θα μιλούμε, τώρα;
Από την άλλη, για το ζήτημα του θρησκευτικού όρκου πολλά έχουν γραφεί είτε στο διαδίκτυο είτε σε εφημερίδες. Το θέμα πάντα ανακύπτει με οποιαδήποτε αφορμή (αυτή τη φορά ήταν η ορκομωσία της Βουλής). Οι προσωπικές μου θέσεις είναι γνωστές από την αρχή ακόμα της δημιουργίας αυτού του ιστολογίου[1]. Οι ανάγκες στην προσωπική μας ζωή μέχρι τώρα μας οδήγησαν στη - σχεδόν ακτιβιστική- άρνηση χρήσης θρησκευτικών συμβόλων (λεκτικά ή εικονικά) στο όνομα της ελευθερίας και της ανεξιθρησκίας (στο δημόσιο, στο ελεύθερο επάγγελμα της φροντιστηριακής παιδείας, στο στρατό).
Γιατί τάσσομαι κατά του όρκου; Πολύ απλά γιατί επιτρέπεται και γιατί έχω το δικαίωμα να διεκδικήσω μια υγιή κοινωνία.
26 έκριναν :
Δήμο.
Πραγματεύεσαι τις ελληνικές κοινωνικές παθογένειες και μπαίνεις στα βαθιά,
Θα σταθώ στη... μέση του κειμένου, ώστε να αποκτήσω σφαιρική αντίληψη.:)
Υ.Γ.
Το Κ.Κ.Ε. στην γνωστή του ρότα. Τι περιμένεις;
Εγώ περιμένω από τον ΣΥΝ να ξεπεράσει από τις συμπληγάδες της β πανελλαδικής ..παρα-σύριζα!
Την καλημέρα μου και τα λέμε.
Είναι μία διαφορετική προσέγγιση της επικοινωνιακής επανάστασης. Δίπλα στο "όχι σε όλα" πέφτουν και κρίσεις επί παντός επιστητού -και καλά κάνει βέβαια, έχει κάθε δικαίωμα, που απλά το αφαιρεί από άλλους.
Την ημέρα που ενσωμάτωσε την Λιάνα Κανέλλη νομιμοποίησε να διαβάζεις ανακοινώσεις του ΚΚΕ που, με μερικές στρατηγικές αλλαγές επιθέτων, σε κάνουν να νομίζεις οτι διαβάζεις ανακοίνωση του ΛάΟΣ.
abravanel, δε διαφωνώ καθόλου.
Διάβασα ότι θα μοιράζουν προκηρύξεις έξω από τους σινεμάδες που παίζουν την ταινεία του Βούλγαρη. Το θυμάμαι παλιότερα με την "Ελένη" του Γκατζογιάννη. Από το κακό στο χειρότερο..
Το ΚΚΕ είναι σαν την γυναίκα μου, έχει πάντα δίκιο!
Δείμο, αν αναφέρεσαι στις αντιδράσεις του ΚΚΕ σχετικά με την τελευταία ταινία του Βούλγαρη, θα πρέπει να πω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση (πρώτη και, ελπίζω, τελευταία...) θα ταχθώ με το ΚΚΕ. Εντάξει, είπαμε, ποιητική αδεία και τα συναφή, αλλά ο Εμφύλιος δεν είναι ένα θεματάκι το οποίο το πιάνεις από την "ανθρωπιστική" του άποψη (όλοι αδέλφια είμαστε, ο πόλεμος είναι κακός, φταίνε οι ξένοι, και τα συναφή) και καθάρισες... Ο Εμφύλιος προκάλεσε τεράστια δεινά στη χώρα (θεωρώ ότι την καθυστέρησε τουλάχιστον μια τριακονταετία, ίσως και παραπάνω, από την υπόλοιπη Ευρώπη), στηρίχθηκε πάνω σε μια λυσσαλέα ιδεολογική αντιπαράθεση και ένα από τα "συμπτώματά" του ήταν και το κατσίκωμα της εθνικοπατριωτικής Δεξιάς στην εξουσία για 50-και χρόνια και η διαίρεση του λαού σε "πατριώτες" και "μιάσματα" (δεν νομίζω ότι πρέπει να σου υπενθυμίσω τα Πιστοποιητικά Κοινωνικών Φρονημάτων, τις εξορίες, τις πολιτικές διώξεις και τα συναφή...). Οπότε, το να καταπιάνεσαι με ένα θέμα -κατά την άποψή μου, αλλά και κατά την άποψη πολύ κόσμου- ακόμα ζέον και να επιχειρείς να το, ας πούμε, αποπολιτικοποιήσεις, ε, αυτό αυτόματα σε ανοίγει σε κάθε είδους κριτική. Βεβαίως, διαφωνώ οριζόντια, κάθετα και διαγώνια με τα συμπεράσματα (http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5302600) στα οποία καταλήγει ο "Ριζοσπάστης", ωστόσο δεν μπορείς να "βγάλεις εκτός ιστορίας" την ίδια την Ιστορία, όση ποιητική άδεια κι αν λάβεις (από μόνος σου...). Από κει και πέρα -για να ανακτήσω τα "αντικομμουνιστικά" μου γαλόνια- νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε στην παρατήρηση ότι το ΚΚΕ πια αποτελεί ίσως την πλέον αντιδραστική πολιτική δύναμη σε αυτό το δύσμοιρο τόπο, αν και αυτή του η φύση το οδηγεί σε "θολά νερά". Δες την ανακοίνωση (http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/anakoinosh_toy_grafeioy_typoy_gia_toys_ergazomenoys_sta_stage_kai_tis_alles_morfes_elastikhs_anasfalisths_ergasias) για τα Stage: και με τον αστυφύλαξ (κατάργηση των Stage) και με τον χωροφύλαξ (μονιμοποίηση ΟΛΩΝ όσοι εργάζονται σε αυτά, δεν πα' νά'ναι κι εντελώς άχρηστοι). Όπως θά'λεγε κι ο Μαρξ (ο Γκραούτσο), "και γαμώ τις φάσεις!" (sorry για την κατάχρηση χώρου...).
ειλικρινά δεν περίμενα διαφορετική αντίδραση από το ΚΚΕ.
Ορεινέ, κάτι άκουσα, αλλά το θεώρησα πολύ ακραίο και πολύ επιθετική πολιτική που παραπέμπει σε παραεκκλησιαστικές τακτικές. Μακάρι να κάνουμε λάθος κι οι δυο, θα είναι μεγάλη ξεφτίλα.
Λες, αθεόφοβε; Πάντα εμείς φταίμε, έτσι;
Khlysty, κατά βάση δε διαφωνούμε. Ως ιστορικός γνωριζω πολύ καλά πόσο πονάνε ακόμα εκείνες οι καταστάσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι κάνουμε λόγο για μια αποτυχημένη επανάσταση και πώς επί της ουσίας για το ξεκίνημα δίκιο είχε το ΚΚΕ, όπως και για τις ακρότητες και όλα τα επακόλουθα χρονια. Ωστόσο, αναγνωρίζοντας φυσικά κάθε δικαίωμα στην κρίση, δεν μπορώ να δεχτώ τέτοιες παρεμβάσεις.
Να θυμίσω ότι το ίδιο έκανε και με τις ταυτότητες (επικοινωνιακά, ενώ συμφωνούσε με τη θέση του ΠΑΣΟΚ -μια και ήταν πάγιο κομμουνιστικό αίτημα- το κατηγορούσε ότι δεν έκανε διάλογο) όπως αργότερα και με το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ΄ δημοτικού (που από άλλο δρομο ήθελε και το ΚΚΕ την απόσυρση του βιβλίου). Δεν είναι η πρώτη φορά που παρεμβαίνει με τακτικές κλειστών επιθετικών κύκλων, αρνούμενο τα πάντα.
Επί της ουσίας μόνο επικοινωνιακές τακτικές είναι, πιο επιθετικές από τη γυάλινη οθονική παρουσία του ΣΥΡΙΖΑ. Η επαναστατική τακτική ως μέσο προβολής του κόμματος και δίπλα σε αυτό και τα αιτήματα -λίγο φωτίζονται. Γι' αυτά ουσιαστικά αποσύρθηκα και διαγράφτηκα.
Συμφωνώ και θα το πάω και λίγο παρακάτω. Το ΚΚΕ με την τακτική του "σπρώχνει" την αυτοεκπληρούμενη προφητεία που έχει κάνει, ότι, δηλαδή, "ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι το ίδιο πράγμα, ΕΟΚ, μονοπώλια, αντεργατική πολιτική, φτώχεια, πείνα, λιμός, λοιμός, σεισμός, καταποντισμός κλπ ad infinitum". Πολλώ δε μάλλον τώρα, που έχασε δυνάμεις στις εκλογές...
τώρα θα πω καλημέρα
τι να πω...
η ζωή θα γεννήσει πολλά ΌΡΕΞΗ ΝΑ ΧΟΥΜΑΙ...
Από πότε όμως το ΚΚΕ, άρχισε να παρεμβαίνει σε θέματα Τέχνης;
Από πάντα.
(από τότε που οι ροκάδες ήταν...πράκτορες του ιμπεριαλισμού, τα ρεμπέτικα μουσική των λούμπεν αντεπαναστατών κλπ. Εδώ μιλάμε ότι είχε γίνει θέμα όταν η Δαμανάκη, στο KKE τότε, πήγε να δει τους...Pink Floyd!!!)
Το ΚΚΕ γνήσιο παιδί της «δικτατορίας του προλεταριάτου», συντονίζει τις τακτικές του χρησιμοποιώντας «τον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό» και τις προπαγανδιστικές παραδόσεις...
Στο Σύριζα, οι κανόνες είναι τόσο θολοί... που κανείς δεν βγάζει άκρη.
Όσο για τον όρκο, θεωρώ, ότι είναι ένας θεσμός που δεν βλάπτει το πολιτικό μας σύστημα τόσο, όσο η πολιτική αριστοκρατία.
Προτείνω λοιπόν, ας ορκίζεται όποιος γουστάρει.
Αρκεί να μην εκλέγονται, μόνο οι «άριστοι»...
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!!
Khlysty, αυτό ακριβώς λέμε όλοι μας, αριστεροί και κεντρώοι, άνθρωποι από διαφορετικά μετερίζια. Θέλει να προκαταβάλει ότι είναι όλοι ίδιοι.
akrat, δίκιο έχεις.
indictos, μάλλον έχεις δίκιο. Πίσω από κάθε μορφή τέχνης, πίσω από κάθε τι που δεν πήγαζε από τις δικές του αρχές είναι πράκτορας του καπιταλισμού και των αστών.
VITA MI BAROUAK, συμφωνούμε απολύτως. Ειδικά σε ένα πολιτικό σύστημα στο οποίο αναδεικνύονται οι "γνώστες", οι "ειδικοί", η θέση σου είναι η πλέον επαναστατική. Αυτό λέω στη δημαγωγία της δημοκρατίας.
Τέχνη σημαίνει πάνω απ' όλα ελευθερία!
Και πώς ένα κόμμα που δεν έχει και τόσο καλές σχέσεις με την ελευθερία, να τα πάει καλά και με την τέχνη;
Γι' αυτό και στα μυαλά τους η τέχνη είναι το ουσιαστικό που επισκιάζεται πάντα από το επίθετο "στρατευμένη"...
Εδω λενε να ειμαστε εκτος ευρωπαϊκης ενωσης που σε αυτη την περιπτωση θα ειμασταν ουγκαντα, εκει κολλησες;
Άσκαρ, κάτι είχε πει και ο Ίνδικτος νωρίτερα. Μάλλον τελικά θα με πείσετε, αν και πρέπει να ομολογήσω ότι το θεωρούσα πιο φιλελεύθερο.
Ύποπτε, τότε πράγματι θα είχαμε ξανά εμφύλιο πόλεμο με κάθε μία αφορμή. Η θέση τους για την ΕΕ είναι πιο κατανοητή, παρά αυτή για την Τέχνη.
Δεν θυμάσαι τι έλεγε το Κ.Κ.Ε για τον Βάιντα και την ταινία του 'Νταντόν"?
Δεν θυμάσαι που τα είχε βάλει με τον Χρόνη Μίσσιο "Καλά εσύ ..κουράστηκες νωρίς"?
Μήπως είναι ακόμα στην εποχή "του πως δενότανα τ'ατσάλι" και του "Ζητώ τον λόγο" (ταινίες σοσιαλιστικού ρεαλισμού)
Ο Π. Βούλγαρης εξήγησε πως δεν έκανε ταινία ιστορική ούτε ντοκυμαντερ, αλλά μια ταινία με αφορμή την ανθρώπινη ψυχή και αποφεύγοντας ηθελημένα να μιλήσει για όσα μας πλήγωσαν, χωρίς να πληγώσει ή να χρεώσει και αποδώσει λογαρισμούς..
Ξεκαθάρισε την θέση του...
H ταινία είναι υπέροχη, ιστορική ψυχαγωγική, και ποιεί ήθος κατάλληλη από 13 και όχι 18 ετών και άνω. Αν ζούσε ο χρονογράφος του Ριζοσπάστη Νίκος Αντωνάκος γραμματέας της ένωσης σκηνοθετών επί έτη δεν θα έπαιρναν τέτοια θέση για μια ταινία.
Δείμο μου καλημέρα.
Αντί σχολίου, αντιγράφω από το Ριζοσπάστη:
"Με αταξικά «ενωτικά» κελεύσματα επιχείρησε χτες ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου να φτιάξει κλίμα «κοινωνικής συναίνεσης», επιδιώκοντας να εξασφαλίσει την υποταγή των λαϊκών στρωμάτων, στην εφαρμογή μιας πολιτικής που στο όνομα της ενίσχυσης της «ανταγωνιστικότητας» και της «ανάταξης» της ελληνικής οικονομίας, βάζει στο στόχαστρο κάθε εργασιακό και λαϊκό δικαίωμα διασφαλίζοντας τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου".
Κατάλαβες τίποτε? Εγώ όχι. Ή μάλλον κατάλαβα. Τι κατάλαβα? Ότι, κατά την καλή εφημερίδα, είναι δυνατόν να βουλιάζουν οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι να περνούν καλά. Θα μου πεις δεν είχες δουλειά να κάνεις και έψαχνες το "Ριζοσπάστη"? Τον έψαξα από περιέργεια, να δω αν έγραψε κάτι για το θάνατο της Έλλης Παππά. Χθες τουλάχιστον δεν είχε γράψει. Δεν ξέρω σήμερα.
Σπίθα, για πω την αλήθεια δε θυμάμαι τίποτα για αυτά που αναφέρεις. Αλλά τελικά φάινεται πως μέρος της αριστεράς θέλει (επικοινωνιακά ή ουσιαστικά;) να μένει εγκλωβισμένο στο αιματοβαμμένο ιστορικό παρελθόν για να διατρανώσει τη δική του αξία, να επιβεβαιώσει τη δική του ιστορία.
Διόνυσε, φοβάμαι ότι θα έπαιρναν για΄τι η ταινία θίγει δογματικά ζητήματα.
Μερόπη μου, ανδρώθηκα ιδεολογικά με τέτοια κελεύσματα επαναστατικής αλλαγής και άρνησης. Δεν μπορώ όμως τέτοιου είδους κριτικές προς την Τέχνη, γιατί η Τέχνη έχει αξία μόνο όταν μεταφέρει τις σκέψεις και τις ιδέες του καλλιτέχνη.
Το ΚΚΕ έχει δικαίωμα στη κριτική, όπως έχουμε δικαωμα και όλοι εμείς...επί παράδειγμα να το κριτικάρουμε για την απόφασή του να θεωρεί ότι οι καλλιτέχνες πρέπει να πέρνουν τη γνώμη του ΠΓ και μετά να προχωρούν. Είναι ηλίθια αυτή η άποψη...
για τη ταινία βλ. Χρύσα Χατζηβασιλείου http://xrisaxatzivasiliou.blogspot.com/search/label/%CE%A0.%20%CE%92%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%B7%CF%82
καιΠόντος και Αριστερά http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/10/24/24-10-2009/
αλλά συγνώμη Δείμε.... δε καταλαβαίνω γιατί και που κολλάς το ΣΥΡΙΖΑ σ΄αυτή τη κουβέντα...και μάλιστα χαρακτηρίζεις σκόρπια αερολογία; σε τι δηλαδή;...και ποιο φτιασίδωμα του ΣΥΡΙΖΑ με τις κάμερες;...αν μιλάς για τα Εξάρχεια...ο Χρυσοχοίδης ζήτησε συγνώμη και έδιωξε τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ...που σημαίνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε δίκιο που φώναξε για το επισόδειο...ή εσύ Δείμε συντάσσεσαι με τον κ. Πάγκαλο και τις ψευτιές του περί σπιτιών του Τσίπρα στην Εκάλη;;...και τα άλλα περί μη ανοχής από την αριστερά;
Αστυάνακτα, ο ΣΥΡΙΖΑ κολλάει στον τρόπο που επέλεξε για το δικό του επικοινωνιακό κομμάτι. Αποτελεί μία άλλη οπτική της σύγχρονης ελληνικής αριστεράς που προσπαθεί να ασκήσει τη δική του επικοινωνία. Απλά αποτυγχάνει γιατί δεν καταλαβαίνει ότι χρειάζονται και καθημερινές παρεμβάσεις στην κοινωνία (εξου και η αερολογία). Δεν ήταν μομφή σε τίποτε άλλο, παρά στο συνολικό τρόπο που επικοινωνεί με τον κόσμο.
Και η αριστερά δεν μπορεί να επικοινωνεί μόνο μέσα από την τηλεόραση ούτε μέσα από το ελιτίστικο διαδίκτυο και τα ιστολόγια. Ούτε όμως επιτρέπεται να αρνείται τα πάντα και να προχωρά σε επαναστατική γυμναστική επί δικαίων κι αδίκων, μόνο και μόνο για να προϊδεάσει ότι οι άλλοι είναι ίδιοι.
αποφάσισε όμως....Κατηγορείς το ΣΥΡΙΖΑ ότι ασχολείται μόνο με τη τηλεόραση και το διαδίκτυο(αυτό ειναι περίεργο που λες αφού στην πραγματικότητα έχει συγκεκριμένες προτάσεις για όλα τα θέματα)...και ταυτόχρονα τον καταγγέλεις για επαναστική γυμναστική. Πρέπει να αποφασίσεις!
....ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει συγκεκριμένη κριτική στην πολιτική ΠΑΣΟΚ...σ΄αυτή που ήδη άρχισε να εφαρμόζεται...
Και γα να περάσουμε στο προκείμενο
-πήρε και ετοιμάεται να πάρει φορολογικά μέτρα το ΠΑΣΟΚ ή όχι;...τα είχε πει αυτά προεκλογικά;
-αστυνομοκρατούνται ή όχι τα Εξάρχεια;
-πετάτε έξω εργαζόμενους σε stage και συμβασιούχους χωρίς να δεσμεύεστε για το μέλλον τους; Ναι ή όχι
-δουλεύουν οι κεντρικές υπηρεσίες και τα υπουργεία;...Βεβαίως όχι....αφού έως τώρα δεν έχουν γενικούς γραμματείς. Παράδειγμα η πατάτα της απουσίας από το Συμβούλιο επικρατείας νομικού συμβούλου του δημοσίου μόνο και μόνο επειδή δεν υπήρχε γενικός γραμματέας
-ποιος θα κλείσει το στόμα στο Πάγκαλο με ψευτιές που αραδιάζει;
και άλλα πολλά και είναι στις πρώτες 21 μέρες.
ΥΓ: Η προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ να εκμαιεύσει ανοχή από την αριστερά δεν θα αποδώσει...το ΠΑΣΟΚ άλλωστε προεκλογικά δεν επιζητησε την ανοχή!...τώρα γιατί αλλάζει;
και να σου πω και κάτι...βαρέθηκα την ανοχή....το κράτος έχει τα χάλια του και μόνο η αριστερά δε φταίει...ΠΑΣΟΚ και ΝΔ κυβένησαν...για ποια ανοχη λοιπόν;...
όχι με τη γραβάτα του κόβοντας ένα φυλλαράκι
τα δέντρα στον χωματόδρομο με χαιρετούσαν
προχωρούσα στη ζωή από μεγάλη βλάστηση
κλοτσούσα πέτρες χαιρόμουν το πάτημα
στην άσπρη τρυφερότητα της γλίστρας
κι όπως βαδίζοντας κανένας ανέρχεται
πατεί κι ύστερα πάλι κατέρχεται
κι αναπνέοντας τα ζουζουνάκια
ακούει τα χαμηλά πουλιά
ως ψάχνουνε τον ήλιο στα βρεγμένα
γόνιμα χώματα του αμπελιού
ή του ανάστροφου ελαιώνα
είδα τον Δείμο του Πολίτη
με πόδια στα χέρια κρατημένα
σε κάθισμα βαθύ να χέζει μες τη φύση
εκείνος τα διάφορα μυριστικά σκατά του
και πέταξα στον άνθρωπο δυο πέτρες
για να χώσει μέσα στον κώλο του
να σκουπιστεί να βγάλει τα σκατά του
και να τα ρίξει μέσα στους βρεμένους
θάμνους της βροχής και χόρτα των φιδιών
του βόα ή του κροταλία ή της κόμπρας
που δεν συναντιούνται στην Ελλάδα άλλωστε
τα τέτοια φίδια όχι απλώς με Δείμους του Πολίτη
και δεν καταβροχθίζουν ίσως επειδή τα φίδια αυτά
τα έπλασε ο Δημιουργός και τα ’ριξε χωρίς Ελλάδα
στις Αφρικές και στις Αμερικές και εχτός γηραιάς κουλτούρας
Αστυάνακτα, ή τα ελληνικά έχουν πρόβλημα ή εσύ δεν κατάλαβες τι έγραψα. Πόσο αγαθός πρέπει να είμαι για να κατηγορήσω για επαναστατική γυμναστική, βρε, το ΣΥΡΙΖΑ; Θέσεις έχει βέβαια -και δε διαφνωούμε-, αλλά ότι είναι χμαένος συνδικαλιστικά ή από την κοινωνία είναι. Προσπαθεί να περάσει (συχνά με κακούς ομιλητές και να επιβάλει) τις θέσεις του από την τηλεόραση. Έτσι, όμως δεν καταχτιούνται από το λαό.
Αν τώρα κρίνεις πως τα υπόλοιπα που έθεσες έχουν σχέση με την ανάρτηση, έχει καλώς...
Δημοσίευση σχολίου