Το ιστοχωριό για το κυνήγι και την οπλοφορία

Στο προηγούμενο ημερολογιακό έτος είχε γίνει ένας αξιόλογος διάλογος για το κυνήγι -παρά τις όποιες συναισθηματικές εξάρσεις επί του θέματος. Με αφορμή λοιπόν εκείνο το διάλογο, είχα προβεί και σε δύο μίνι δημοσκοπήσεις[1]. Μπορεί ο φίλος μου ο καπετάνιος να διαμαρτύρεται και να τάσσεται υπέρ, αλλά φάνηκε ότι τουλάχιστον με τη δική μου άποψη συμφωνούν πολλοί εκ των απαντησάντων. Έτσι, λοιπόν, στο ερωτηματολόγιο για το κυνήγι απάντησαν 147 και οι πίνακες δείχνουν την τάση όσων επισκέφτηκαν το ιστολόγιό μου και απάντησαν. Το δείγμα είναι αρκετά καλό ώστε με διαφοροποίηση κοντά στο 3% να έχουμε την εικόνα των bloggers[2]. Το γράφημα δίνει παραστατικά την εικόνα των απαντήσεων.

Τα ποσοστά αυτά συνδέονται όμως και τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης για την οπλοφορία. Σε αυτήν από τις 112 απαντήσεις μόνο το 4% τη συνδέει με το κυνήγι. Αρνητικό απέναντί της είναι συνολικά το 72,32%, ενώ με θετική σκέψη αγγίζει την οπλοφορία το 24,11%. Χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις βλέπουμε ότι μόνο το 4% συνδέει την οπλοφορία με κυνήγι. Ο πίνακας παρουσιάζει αναλυτικά τις σκέψεις μας για την οπλοφορία.

Αξίζει όμως να δούμε λίγο τα τελευταία αυτά στοιχεία. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που συγχέουν την οπλοφορία με την εγκληματικότητα. Αυτό φάνηκε και στην παρουσιαζόμενη δημοσκόπηση, αφού οι περισσότεροι τη συνδέουν με την εγκληματικότητα είτε ως προστασία (13%) είτε θεωρώντας την αίτιο ενίσχυσής της (39%). Έχει αποδειχθεί όμως ότι η ίδια η οπλοφορία από μόνη της δεν αυξάνει την εγκληματικότητα.. Σε χώρες με πολλά όπλα κατά κεφαλήν (Καναδάς, Φιλανδία) η εγκληματική δράση μένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Στον αντίποδα χώρες με υψηλή εγκληματικότητα (ΗΠΑ, Βραζιλία) έχουν δείξει ότι η οπλοφορία δεν αλλάζει τίποτα απολύτως και πως απλά τη χρησιμοποιούν ως άλλοθι οι οπλικές βιομηχανίες.

Η εγκληματικότητα σχετίζεται άμεσα από τη μια με το βιοτικό επίπεδο και την αυτοαντίληψη του πολίτη για την οικονομική του ευχέρεια βάσει των καταναλωτικών προτύπων της κοινωνίας μας και από την άλλη με την προβολή της βίας από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Όσο περισσότερη είναι η βία που προβάλλεται, τόσο πιο μεγάλα είναι και τα ποσοστά της εγκληματικότητας.

Επιστρέφοντας στα αποτελέσματα της δημοσκόπησης, συνταυτίζομαι με όσους την αρνούνται για λόγους αρχής. Δεν είναι δυνατόν ένα φονικό όπλο να κυκλοφορεί ελεύθερο και σαφώς κάθε τι που οποιαδήποτε στιγμή θα αφαιρέσει το ανθρώπινο δικαίωμα της ζωής να αποτελεί αντικείμενο ελευθερίας του ατόμου. Ένα όπλο κατασκευάζεται μόνο και μόνο για την αφαίρεση της ζωής και ως εκ τούτου είμαι αντίθετος με την εμπορία του.



[1] Με τίποτα δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω δημοψηφίσματα ή κάτι άλλο, αφού τόσο το δείγμα όσο και κατά πεποίθησή μου λόγω ανομοιογένειας των απαντησάντων και του υψηλού μορφωτικού τους επιπέδου, δεν αποτελούν κάτι τέτοιο. Δεν κάνουμε λόγο λοιπόν καν για κοινωνικό δείγμα, αλλά μόνο για δείγμα στο διαδίκτυο με τους δικούς του όρους. Πιο είναι αυτό το κοινό και σε τι διαφέρει από την υπόλοιπη κοινωνία θα μας το δείξουν άλλες πιθανές έρευνες του μέλλοντος.

[2] Σημειώνω μόνο ότι στη θέση “ΥΠΕΡ με επιφύλαξη” προσαρμόστηκαν τρεις προστιθέμενες ελεύθερες προτάσεις: α) αν πρόκειται για λόγους επιβίωσης προσαρμόστηκε στο, β) αν γίνεται σε ειδικά εκτροφεία και γ) αν δεν επηρεάζει την οικολογική ισορροπία μιας περιοχής).


64 έκριναν :

Le Panao είπε...

Βρίσκω τα όσα γράφετε αλλά και τους πίνακες που τα συνοδεύουν πολύ ενδιαφέροντα. Την καλημέρα μου

Λάμπρος Τσουκνίδας είπε...

θα είχε όντως μεγάλο ενδιαφέρον να γίνει μια δημοσκόπηση στο ευρύτερο κοινωνικό σώμα με αυτά ακριβώς τα ερωτήματα (και το συνδυασμό τους). Την καλημέρα μου.

akrat είπε...

αναμενόμενα .... ευτυχώς οι ναρκωτικές ουσίες της ιδεολογικής εξουσίας που προσπαθεί να μας επιβάλλει τα ΧΡΗΣΤΑ ΗΘΗ βρίσκουσιν σοβαρές αντιστάσεις...
δόξα και τιμή στον Ελληνικό λαό... όστις δεν είναι ευτυχώς φλούφλης.... παρόλο που εδώ στα blog τείνομεν εις το φλούφλικο....

Vrennus είπε...

Δεν θα πρέπει να συγχέουμε την οπλοφορία με την οπλοκατοχή. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά υποθέτω πως τόσο στον Καναδά όσο και στη Φιλλανδία όπου η οπλοκατοχή είναι εξαιρετικά διαδεδομένη ο κόσμος δεν κυκλοφορεί με τα κουμπούρια παραμάσχαλα.

VITA MI BAROUAK είπε...

Το βέβαιο είναι ότι η αύξηση της παράνομη οπλοκατοχή, προσφέρει έξτρα bonus στην εγκληματικότητα.

island είπε...

Ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ που αναφέρεται στην οπλοκατοχή είναι το μπόουλινγκ φορ κολουμπάιν.Εκεί φαίνεται και ο συλλογισμός του παραπάνω σχολιογράφου.Στον Καναδά τα όπλα ανά κάτοικο είναι περισσότερα από ότι στην Κρήτη.Και όμως οι θάνατοι από όπλα είναι ένας!ανά δεκαετία.Εδώ έχουμε μπόλικους.Δεν είμαστε δα και Αμερικ΄λη αλλά καλό είναι που το θίγεις από τώρα φίλε γιατί δεν απέχουμε πολύ να γίνουμε.Με βάση την έρευνά σου η οπλοκατοχή συνδέεται αβίαστα με την προστασία.Ο νόμος στα χέρια μας λοιπόν;Να πάρουμε ένα κουμπούρι λοπόν όλοι και να κυκλοφορούμε.Έτσι δεν συνιστά αυτό το αίσθημα;

Είμαι κάθετος στην οπλοκατοχή και ειδικά όταν οι υποστηρικτές της είναι χομπίστες και "αθλούμενοι" κυνηγοί.Θα ήθελα να δω τα μούτρα τους αν είχε τη δυνατότητα να κρατήσει αι η μπεκάτσα ένα όπλο.

ο δείμος του πολίτη είπε...

La Panao, σ' ευχαριστώ πολύ.

Λάμπρο, πράγματι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και αν ακόμα συνδέονταν με το μορφωτικό επίπεδο και την κοινωνική θέση όσων απαντούν. Κυριότερο θα ήταν αν διερευνόνταν το προφίλ των ίδιων των κυνηγών.

akrat, είσαι λίγο αυστηρός νομίζω.

Vrennus, ίσως κάπου κάνω λάθος στη διατύπωση, αλλά δεν απέχουν πολύ, ξέρεις. Η οπλοφορία συνδέεται άμεσα με το έγκλημα, ενώ η οπλοκατοχή είναι γενικότερο φαινόμενο με πολύ έμμεσες συνδέσεις.

Vita, συμφωνούμε απολύτως.

Νησί, το έχω δει το ντοκιμαντέρ. Εξαίρετο πράγματι. Αυτό ακριβώς που παρατηρείς είναι αληθές για τη σύνδεση με την εγκληματοφοβία. Και φοβάμαι ότι για όλα ευθύνεται η προβολή των αστυνομικών ειδήσεων.

ΑΠΕΙΡΩΤΑς είπε...

Το 22% που είναι γενικά υπέρ του κυνηγιού εμφανίζεται και σαν 24% υπέρ της οπλοκατοχής. Ωραίο θα ήταν συμπληρωματικά να απαντούσαμε και στο ερώτημα αν έχουμε στην κατοχή μας κάποιο όπλο.

Mandalore είπε...

Καταρχήν να οφείλω να πω ότι θα συμφωνήσω και στις δυο απόψεις μαζί σου.

Το κυνήγι δεν το θεωρώ άθλημα αλλά σαδισμό. Αν γουστάρετε άθλημα πάρτε ένα κοντάρι και πάτε να σκοτώσετε ότι ζώο θέλετε. Βουτήξτε στην θάλασσα χωρίς μπουκάλα και ψαρέψτε με καμάκι. Το να πας με την καραμπίνα έχοντας απίστευτα πλεονεκτήματα έναντι του οποιουδήποτε ζώου/πτηνού και να καυχιέσαι που πέτυχες κάτι ακούγεται στην καλύτερη περίπτωση γελοίο.

Όσο αναφορά την οπλοκατοχή, σίγουρα αν "έχεις" όπλο θα σκεφτείς και να το χρησιμοποιήσεις(από το να μην διαθέτεις καν , κάποιο όπλο). Όμως δεν θα είναι αυτός καθεαυτός ο παράγοντας που θα σε οδηγήσει στο να το χρησιμοποιήσεις, αλλά γενικά η εικόνα που εισπράτεις στην κοινωνία.



(και κάτι εκτός θέματος : η link για την επιστολή προς Χατζηγιάννη που συζητήσαμε σήμερα. "http://www.imagine897.gr/8CA814B3.el.aspx")

sadmanivo είπε...

Οι δημοσκοπήσεις σου έχουν αξία σαν τέτοιες, απλά δεν είσαι σε θέση να τις ερμηνεύσεις επειδή δεν είναι γνωστό το ποιόν του δείγματος. Φαντάζομαι, οι περισσότεροι αναγνώστες που συμμετείχαν θα είναι άνθρωποι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία (pc, internet) και άρα μάλλον μη εξοικειωμένοι με το κυνήγι.
Ένα σημείο όμως που θεωρώ ασαφές είναι τα ίδια τα όπλα. Άλλο είναι η κυνηγετική καραμπίνα, άλλο το 22άρι πιστόλι, άλλο το 45άρι και άλλο το ούζι ή το AK47. Τι φαντάζεται λοιπόν ο κάθε συμμετέχων στη δημοσκόπηση; Φαντάζεται κυνηγετικό όπλο ή ένα καλάσνικοφ; Όπως καταλαβαίνεις, και μόνο το είδος του όπλου αποκαλύπτει πολλά για την οπτική του ερωτώμενου.

Mandalore είπε...

Πιστεύω sadmanivo , ότι όσο άσχετος και να είσαι με το κυνήγι , θα μπορείς να καταλάβεις (αν την δεις) ότι με μια SPAS -12 δεν πας για λαγούς. Και εφόσον ο καθένας έχει υπόψιν του ότι για κυνήγι χρησιμοποιούνται φυσίγγια διασποράς για να είναι πιο εύκολα τα πράγματα στην στόχευση, πιστόλια και αυτόματα είναι αυτονόητο ότι δεν χρησιμοποιούνται. Οι δημοσκοπήσεις και τα πορίσματα τους αποκρίνονται στην πραγματικότητα. Εκτός αυτού, σε μια ανθρωποκτονία δεν παίζει ρόλο το τι είδους όπλο θα χρησιμοποιηθεί. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Zaphod είπε...

Ενώ συμφωνώ γενικώς, φέρω την επιφύλαξη που λέει πως δεν πρέπει να κατηγορούμε το μέσο, αλλά το χρήστη...

vasikos metoxos είπε...

Η δυνατότητα να κατέχεις όπλο συνδέεται πάντα με το ΠΩΣ το χρησιμοποιείς. Αντίθετος με την οπλοφορία για λόγους αρχής συμπεριλαμβανομένου του κυνηγιού. Οι αναφορές των κυνηγών στο αρχαίο παρελθόν ανήκουν ακριβώς εκεί. Στο αρχαίο παρελθόν.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Απειρώτα, το σκέφτηκα το ερώτημα, αλλά με τόσο μικρό δείγμα και με τέτοια ποιοτικά στοιχεία (κάτοικοι πόλης οι περισσότεροι, υψηλού μορφωτικού επιπέδου κτλ) σαφώς και θα έχουν αρνητική απάντηση.

Mandalore, συμφωνούμε σαφώς σε όλα.

sadmadivo, αυτό είναι αλήθεια. Μάλιστα αν κρίνω τη γενική εικόνα που έχω από το ερωτηματολόγιο της παιδοφιλίας, είναι και υψηλού μορφωτικού επιπέδου και μακριά γενικώς από τη φύση -χωρίς να αφήσουμε τις εξαιρέσεις. Ωστόσο, το 70%-80% των Ελλήνων κατοίκων σε μεγάλα αστικά κέντρα και μακριά από τη φύση. Αυτό δείχνει και ότι το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό σε σημαντικό βαθμό (πλην της μόρφωσης και άρα της κοινωνικής θέσης -αφού δεν έχω στο δείγμα εργατική κι αγροτική τάξη-, όπως τόνισα ήδη).

Zaphod, μιλάς για το όπλο; Υπάρχει περίπτωση αυτό το μέσο να σεβαστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα ή τη φύση αφού κατασκευάστηκε για το θάνατο;

Βασικέ μέτοχε, συμφωνούμε απολύτως.

Zaphod είπε...

Σαφώς. Το όπλο μόνο του δεν σκοτώνει. Ο μαλάκας που τραβάει την σκανδάλη το κάνει. Δεν έχω δει κανένα όπλο να πηγαίνει φυλακή. Επαναλαμβάνω πως συμφωνώ επί της αρχής αλλά το ζήτημα δεν ειναι μια κοινωνία χωρίς όπλα αλλά μια κοινωνία που δεν θα τα χρησιμοποιεί :)

island είπε...

Για το ποιός ευθύνεται είναι μεγάλη κουβέντα.Εν αρχή όντως μπορούμε να αναφέρουμε την προβολή αστυνομικών δελτίων.Αλλά αν θέλουμε να κοιτάξουμε ενδελεχώς θα πρέπει να παρατηρήσουμε οι άντρες(και δεν λέω γυναίκες γιατί δν έχω δει καμία να κρατάει όπλο...είναι τυχαίο;)ως τί το έχουμε το όπλο.Τί αντιπροσωπεύει άραγε;Στα ψυχαναλυτικά σταθμά αντιπροσωπεύει ένα φαλικό όργανο.Δεν έχει συνδιαστεί τυχαία η φράση ότι το πουλί του εκπυρσοκρότησε.Ένα φαλικό όργανο όπου το καμαρώνει ο έχων για το μέγεθος,τον κρότο,και τις επαναλαμβανόμενες "εκπυρσοκροτήσεις" του.Κάπου εκεί αν προσθέσουμε και αρχέγονα συναισθήματα του κυνηγιού τότε πιστεύω πως έχουμε βρει ένα ικανοποιητικό μέρος της απάντησης.

Και σε αυτά τα συναισθήματα απσκοπούν και οι εταιρίε πώλησης όπλων ώστε να διακινήσουν το προϊόν τους.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Zaphod, η διαφορά μας είναι ότι κάθε όπλο είναι εν δυνάμει μέσο δολοφονίας και διά τούτου οφείλει να αποφεύγεται. Ποιος ο λόγος οπλοκατοχής αν όχι η πιθανή οπλοχρησία; Σαφώς και κινούμαι από θέση αρχής -κι εγώ-, αλλά όποιος έχει όπλο, το έχει για να το χρησιμοποιήσει σε κάποια πιθανή περίπτωση. Ξεχνάμε βέβαια τη μουσειακή χρήση και τα σχετικά.

Νησί, δε διαφωνώ. Βέβαια δε θα το θέσω σε γενετική βάση το αίτιο, αλλά στην καθαρή κοινωνική αιτιολόγησή του. Αν η κοινωνία μας θέλει τον άνδρα αφεντικό, σκληρό και δολοφόνο (για να γοητεύσει τις γυναίκες -βλέπε και τις αρσενικές κόντρες στο ζωικό, θηλαστικών, βασίλειο).

DIONYSOS είπε...

Κάπου διάβαζα για το πάπλωμα, το χρήμα που κινείται γύρω από την υπόθεση "κυνήγι". Τα έξοδα των κηνύγών προς το κράτος ήταν 3% φραγκοδίφραγκα, και το σκέλος του χειμερινού τουρισμού, έξοδα μετακίνησης διαμονής 11%. Πάλι πολύ μικρό το ποσοστό από πλευράς αξίας οικονομικής.Τα σκυλιά και τα εφόδια σε πυροβόλο υλικό ήταν τα πολλά λεφτά στην υπόθεση. Και αν για τα σκυλιά αμφιβάλλω την αξιοπιστία της εκτίμησης, τι μένει οι εταιρείες που πουλάν καραμπίνες και ...βόλια για να σκοτωνεται ό κάθε αδαής..

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Για την οπλοκατοχή πιστεύω πως αν κάτι κυκλοφορεί ευρέως, ευρέως και θα χρησιμοποιηθεί!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

θεωρώ το κυνήγι ζώων άσκοπο ανούσιο και επικίνδυνο...
θεωρώ τους κυνηγούς επικινδυνους...
τα περισσότερα εγκλήματα κατά της ζωής έχουν γίνει με κυνηγετικά οπλα...

τωρα οι οπλοκατέχοντες είναι ένα απομεινάρι του περασμένου και του προπερασμένου αιώνα...

αλλα μας το έχουν πει και οι Λατίνοι

"HOMO HOMINIS LUPUS EST"

και επειδή είμαι θιασώτης της επιστημονικής φαντασίας, εύχομαι οταν θα κάνουμε την "πρώτη επαφή", οι εξωγήϊνοι να μην μας αντιμετωπίσουν όπως οι κυνηγοί τις
μπεκάτσες, τις τσίχλες και τα ορτύκια...!

καληνύχτα σε όλους σας.

πνευμα είπε...

Τα όπλα απο μόνα τους δεν εγκληματούν. Οι άνθρωποι πατούν την σκανδάλη εκεί που δεν πρέπει...

και είναι κρίμα που λόγω κάποιων μυαλών που νοσούν να
βάλλεται το κυνήγι που εάν γίνεται μέσα στα πλάισια που ορίζουν οι κυνηγετικοί κανόνες και η νομοθεσία είναι ένα όμορφο σπορ που σε φέρνει κοντά στη φύση.

Καλησπέρα Δείμο

ellinida είπε...

Δείμο μου
Ξέρεις πως συμφωνούμε.

Πνεύμα
Τι ωραία που τα λέτε!
"είναι ένα όμορφο σπορ που σε φέρνει κοντά στη φύση"
Βέβαια, σκοτώνοντας ζώα για αναψυχή!
Ερχόμαστε σε επαφή και με την δική μας αιμοδιψή φύση.
Οσοι σκοτώνουν ζώα είναι εγκληματίες.

rvagos είπε...

Εσύ ψάχνεις για λαχανά και άλλοι σου τρώνε το ψωμί.
Έχεις τη δυνατότητα να επηρεάσεις κόσμο και εσύ περί άλλων κοινωνιολογικών τιρβάζεις .
Τι έγραψες τις "ολοκληρωμένες εργασίες σου" για να τις έχεις στο ράφι?
Η πόλης σου κατέχεται από τους βαρβάρους , παπάδες ,δεσποτάδες , νομαρχαίους και δημαρχαίους.
Στην ωραιότερη πόλη του κόσμου δεν μπορείς ούτε να αναπνεύσεις.
Σε πνίγουν το κεριά και τα λιβάνια.

patsiouri είπε...

Εγώ να μην τα ξαναλέω γιατί θα γίνω κακιά....ούφ!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Διόνυσε, παλαιότερα το είχα εντάξει στην όλη καταναλωτική μανία που μας έχει καταλάβει ακι την ανάγκη προβολής του εγώ του κυνηγού.

Άσκαρ, δε διαφωνούμε καθόλου.

Δημήτριε, πολλές ταινίες έχουν γυριστεί σε αυτό το φόβο βασισμένες. Βλέπουμε στον κινηματογράφο τη φαντασίωση να παθαίνουμε ό,τι κάνουμε σε ζώα -που θεωρούμε μέσα στο μισαλλόδοξο εγωισμό μας κατώτερα.

Πνεύμα, δέχομαι την αντίρησή σου στη θέση μου κατά του κυνηγιού. Εξάλλου, το έχουμε συζητήσει νομίζω διεξοδικά στο παρελθόν.

Ελληνίδα, όντως συμφωνούμε.

Rvagos, κατ' αρχάς καλώς ήρθες. Η πόλη μου πνίγηκε στο καυσαέριο και δε διαφωνώ. Αλλά το ύφος το ειρωνικό δεν το κατάλαβα. Μήπως θεωρείς -επηρεασμένος από μία μόνο επίσκεψη που έκανες- ότι δεν ασχολούμαι με εκείνους;

Πατσιούρη, μη γίνεσαι κακιά.

Ανώνυμος είπε...

1) Οπλο είναι οι γροθιές, μια πέτρα, το κουζινομάχαιρο, ένα 45άρι, ένα δίκαννο κυνηγίου και ένας βαλλιστικός πύραυλος. Το μυαλό του χρήστη τα κάνει επικίνδυνα ή ακίνδυνα.
2) Κατά του κυνηγίου μπορούν να καταφέρονται μόνο όσοι δεν τρώνε/έχουν φάει ποτέ κρέας ή ψάρι. Οι υπόλοιποι είναι υποκριτές ολκής και σίγουρα δεν (θέλουν να) έχουν την παραμικρή ιδέα πως κακοποιούνται τα "φαγώσιμα" ζώα κατά την εκτροφή τους και ιδία πριν την σφαγή τους
3) Το ιντερνετ, π.χ., χρησιμοποιείται ευρύτατα για κάθε είδους παρανομίες από απάτη μέχρι παιδοφιλία, άρα με την λογική σας (όποιος κατέχει όπλο θα το χρησιμοποιήσει) είμαστε όλοι εδώ απατεώνες και παιδόφιλοι. Εγώ δεν είμαι, εσείς είστε;;
4) Η σκόπιμη δημιουργία και συντήρηση συγχίσεων σχετικά με διάφορες ένοιες (οπλοκατοχή/οπλοφορία/οπλοχρησία, νόμιμη οπλοκατοχή/παράνομη οπλοκατοχή, έγκλημα/σκοποβολή/κυνήγι και άλλα παρόμοια) είτε προέρχεται από τα ΜΜΕ είτε από τα "ελεύθερα βήματα" (blogs) είναι ό,τι φασιστικότερο. Να συμπεράνω λοιπόν ότι όλοι οι προλαλήσαντες είστε φασίστες;; (ειδικά ο δείμος του πολίτη) Γιατί αν δεν είστε οφείλετε να ενημερώνεστε σωστά και πλήρως πριν γράψετε ή διενεργήσετε τέτοιες δειγματοληψίες κοινής γνώμης.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

@anonymous
φασιστας ειναι αυτός που παιρνει μερος σε εναν διαλογο...
και δεν αφηνει ονομα και διευθυνση για να του απαντησουν αλλοι που εχουν αντιθετη αποψη απο αυτον...

τα ζωα για φαγωμα ειναι αλλο θεμα
(που μπορεις να ανοιξεις και να το συζητησουμε...)

τα κακομοιρα τα πουλακια δεν σου προσφερουν φαγητο, εκτος αν εισαι σε απολυτη αναγκη επιβιωσης...

το κυνηγι ζωων ειναι βαρβαρο και αναχρονιστικο

η οπλοκατοχη ειναι τζαμπα μαγκια...

αμα θες να κανεις σπορ με οπλα γραψου σε εναν σκοπευτικο συλλογο.

αυτα !!!

το ονοματακι σου πως το ειπαμε;
anonymous !!
φασιστας λεω εγω!!

skopeftis είπε...

Εγραψα σε blog ως ανώνυμος, εσείς γράφετε ως ψευδώνυμοι. Ποιός είναι ο πιό φασίστας; Δεύθυνση δεν έχει κανείς άρα όλοι είμαστε ίδιοι. Ονομάστε με skopeftis αν σας βολεύει γιατί ΕΙΜΑΙ γραμμένος σε σκοπευτικό σύλλογο (και κατέχω όπλα) και με ενοχλεί η φασιστική τακτική της σκόπιμης σύγχισης κατά πως βολεύει. Για το κυνήγι επιμένω με τα ίδια επιχειρήματα, πως όσοι τρώνε κρέας και το παίζουν αντικυνηγοί είναι υποκριτές ολκής. Τα άλλα επιχειρήματά μου τα αντιπαρήλθατε αγαπητέ γιατί απλώς δεν έχετε τι να πείτε. Τώρα που έχω και εγώ ένα ψευδώνυμο όπως όλοι εσείς, να δω τι έχετε να πείτε.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

@ anoymous ή skopeftis
....Η σκόπιμη δημιουργία και συντήρηση συγχύσεων σχετικά με διάφορες έννοιες (οπλοκατοχή/οπλοφορία/οπλοχρησία, νόμιμη οπλοκατοχή/παράνομη οπλοκατοχή, έγκλημα/σκοποβολή/κυνήγι και άλλα παρόμοια)

δεν θα σου αλλάξω γνώμη αλλά όλα τα πιο πάνω είναι παρωχημένα και έξω από την λογική της Δημοκρατίας.
αν εσύ έχεις όπλο/α και εγώ γροθιές μάλλον άνισος θα είναι ο αγώνας...εκτός αν είσαι ο john rambo .....

η τσίχλα το ορτύκι η μπεκάτσα τι σου φταίνε...
δεν έχει μείνει στην Ελλάδα κανένα άγριο ζώο (εξαιρούνται οι κυνηγοί),που είναι ο λίγκας, ο φασιανός, η αρκούδα, κλπ κλπ...
τα κάνατε τρόπαια πάνω από τζάκια..
και το άσκοπο ψάρεμα το ίδιο είναι, όλοι οι μεγάλοι ψαράδες ξαναφήνουν τα ψάρια στην θάλασσα, λαβωμένα μεν αλλά ζωντανά...
τα πουλάκια όμως και τα κακομοίρα τα ζώα ... δεν έχεις αύτη την δυνατότητα...

τέλος αν το αίμα σε ανεβάζει να σας κλείσουμε σε μια αρένα να βγάλετε τα μάτια σας...

Το ιντερνέτ, π.χ., χρησιμοποιείται ευρύτατα για κάθε είδους παρανομίες από απάτη μέχρι παιδοφιλία,......
γενίκευση και άσχετη από το θέμα παράθεση...
δηλαδή δεν πας εκκλησιά γιατί υπάρχουν ανέντιμοι παπάδες;

δεν πας γήπεδο γιατί υπάρχουν χούλιγκαν;

δεν οδηγείς, γιατί υπάρχουν μεθυσμένοι οδηγοί!

άσε τις αμπελοφιλοσοφίες...
το θέμα είναι το άσκοπο του κυνηγιού....
είσαι υπέρ μπράβο σου!
για μένα είσαι αναχρονιστικός, παρωχημένος, βάρβαρος...
και εξακολουθείς να παραμένεις
@anonymous....
εμείς που βάζουμε ένα url (διεύθυνση)εκτιθέμεθα και κρινόμαστε…
εσύ διαλέγεις το απυρόβλητο…….
@anonymous skopeftis

skopeftis είπε...

Καλά, ζήσε και εσύ το παραμύθι σου της "δημοκρατίας" των ΜΜΕ βλέποντας μόνο την μια άποψη (που σε βολεύει) και δεν σου χαλάει την ζαχαρένια με τις υποχρεώσεις του γνήσιου δημοκράτη (μηδενί δίκην δικάσεις πριν αμφοίν μύθον ακούσεις).
ΔΕΝ κυνηγώ, skopeftis είμαι.
ΔΕΝ πάω εκκλησία.
ΔΕΝ πάω γήπεδο.
Οδηγώ από ανάγκη.
ΔΕΝ τρώω κρέας πλην 1-2 φορές τον χρόνο (γι αυτό δεν είμαι και αντικυνηγός εξάλλου) και δεν ψαρεύω αν και τρώω ψάρι (δεν είμαι ούτε αντιψαράς).
Γράφω εδώ, άρα δεν είμαι στο απυρόβλητο, μου απαντάτε εδώ. ΔΗΜΟΣΙΑ. Ελεύθερο βήμα και δημοκρατικό δεν είναι εδώ ή μήπως έκανα λάθος;(ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι εγώ είμαι ο φασίστας).
Οσο για τα κακόμοιρα τα ζώα πήγαινε να αγοράσεις την χοιρινή σου από το σφαγείο την ώρα που σφάζουν το γάλακτος και θα σου κοπεί η όρεξη. Η, σφάξε μόνος σου το αρνάκι που θα ξεκοκκαλίσεις το Πάσχα. Αλλοιώς κρύβεσαι πίσω από δάκτυλό σου.
Και δεν χωράς, φαίνεσαι!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

@anonymous skopeftis

και κατσικακι εχω σφαξει και κουνελακι εχω σφαξει και γουρουνακι εχω σφαξει με τις κοτες δεν τα καταφερνω..
και ολο το φαγακι μου το τρωω...
αυταπατες δεν εχω...
παντως απο τα λεγομενα σου μαλλον πρεπει να εχεις μια σχιζοειδή προσωπικοτητα....
απο την μια δεν τρως κρέας ψάρι
απο τη αλλη υποστηριζεις τους κυνηγους...
απο την μια εισαι δημοκρατης απο την αλλη υπερ της οπλοκατοχης και της οπλοχρησιας

δεν εχεις ζησει σε κοινωνιες με ελευθερη την οπλοκατοχη γιαυτο μιλας...

δεν βλεπεις τι γινετε γυρω σου γιατι δεν θες να το δεις...

τα υπολοιπα που γραφεις ειναι αμπελοφιλοσοφιες και υποκρισιες...

για μενα οι κυνηγοι ειναι αναχρονιστικοι, βαρβαροι,παρωχυμενοι με καταπιεζμενο εγω και μιλιταριστικη νοοτροπια.

και επειδη σε εκνευριζω, λιγα φουντουκια και ενα ποτηρακι τσιπουρο και θα ερθεις στα ισα σου.

δεν θα σου απαντησω αλλο γιατι βαριεμαι να λεω τα ιδια και τα ιδια...
@ανωνυμε σκοπεφτη καληνυχτα..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ανώνυμε, δεν ξέρω τι διάβασες από τα ανωτέρω γραμμένα. Αλλά τούτα το λόγια σου μου φέρνουν γέλιο, αφού θέλουμε την οπλοκατοχή να την αναγάγουμε σε κάτι τόσο απλό. Όσον αφορά το κρέας και την κατανάλωσή του, δεν ήξερα ότι είναι αποτέλεσμα κυνηγιού. Νόμιζα ότι ήταν από κτηνοτροφία.

Σχετικά με το φασισμό μου, τον οποίο ουδέποτε έκρυψα πίσω από την ανωνυμία, τον συντηρώ όσο ένα όπλο προσφέρει απερίφραστα τη δυνατότητα υφαρπαγής της ζωής ενός ανθρώπου -επίτηδες ή κατά λάθος. Τη μαγκιά όμως του κυνηγιού δεν τον αποδέχομαι ως δημορκατική στάση ζωής. Τη βλέπω απλά και μόνο ως αντίδραση ορισμένων για να καθιερώσουν τον εαυτό τους στον κοιονωνικό περιγυρο και να για να ικανοποιήσουν τον εγωισμό τους.

Το όνομα το βλέπεις ως μία αστειότητα. Εγώ απλά θυμίζω ότι ανώνυμος είναι όποιος δεν εκθέτει τις απόψεις του στην κρίση των άλλων. Αυτό είναι δειλία.

Πώς βέβαια ταυτίζεται η κακοποίηση των ζώων σε σφαγείο και εξισώνεται αυτό με το κυνήγι, δεν κατάλαβα.

Δημήτριε, συμφωνούμε.

Mandalore είπε...

Ταξιδευτή, επέτρεψε μου για να τον κάνω να καταλάβει τι λες να μιλίσω στην γλώσσα που καταλαβαίνει. Δήμο, συγγνώμη για την χρήση κάποιων λέξεων.



Σκοπευτή : Βρε καραγκιόζη στρατόκαυλε δεν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά του να σκοτώνεις για να επιβιώσεις(κυνήγι που έκαναν πριν απο 1000 χρόνια) και την διαφορά του να σκοτώνεις με καραμπίνα έτσι για την πλάκα σου? Οπου πλάκα βάλε έννοιες του στυλ, "είμαι κομπλεξάρα και το βγάζω στις μπεκάτσες", "έχω επαναληπτική, άρα την έχω μεγαλύτερη" κτλπ.
Και άσε τις μπούρδες του στύλ οτι κυνηγάς για φαγητό. Πολύ πιο φτηνό είναι να πας στα Goodys να χλαπακιάσεις παρά να πάρεις καραμπίνα και να πυροβολάς οτι κινείται στο δάσος.
Τουλάχιστον εφόσον κάνεις τις λαλακίες σου , μην έχεις αυταπάτες για το τι κάνεις. Δεν σκοτώνεις για να δώσεις τροφή σε κανέναν. Σκοτώνεις γιατι γουστάρεις. Για μένα δεν είσαι καλύτερος απο οποιονδήποτε δολοφόνο, μάλιστα σε θεωρώ εν-δυνάμει δολοφόνο. Άντε τράβα σε κανένα ψυχίατρο να ξεκαθαρίσεις 1-2 πραματάκια. Ελεινέ , που θα μας πεις και φασίστες.

skopeftis είπε...

1) Είναι προφανές πως δεν θέλετε/μπορείτε/βλέπετε να διαβάσετε αυτά που γράφω (και γράφω με χειρουργική ακρίβεια) και απαντάτε σ'αυτά που νομίζετε ότι γράφω.
2) Είναι προφανές πως όταν εξαντλούνται τα επιχειρήματα αρχίζουν οι ύβρεις, κλασσική τακτική της ακροδεξιάς. Ακολουθεί το ξύλο και η φάλαγγα;;
4) Τελικά το "όνομα" Δείμος του Πολίτη είναι πιό ακριβές απ'ότι φαντάστηκα. Πρόκειται όντως για την ιδεολογική (και όχι μόνο;;) τρομοκράτηση του πολιτη.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

@anonymouw skopeftis

τελικα εισαι ψυχασθενής μπαινεις στον ιστο για να σε μπινελικονουν..αυτο ειναι ψυχασθενεια...
βρες λοιπον ενα ιστολογιο καποιου ψυχιατρου...
και βγαλε το καταπιεσμενο σου εγω εκει....
μας τα εχεις κανει μπαλονια

και για να σε φτιαξω εισαι ενα μιλιταριστικο σχιζοειδες ανωνυμο απροσανατολιστο ατομο....

φαε μια σαλατουλα με κουκουναρι και μπολικο ξυδακι βαλσαμικο που ειναι και γαστριμαργικο....
και μετα υπνο

αντε σαν καλο παιδακι που εισαι...

skopeftis είπε...

ΞΑΝΑΛΕΩ: όταν δεν έχουμε επιχειρήματα βρίζουμε και κρυβόμαστε πίσω από μια δήθεν προοδευτική, δήθεν αριστερή, δήθεν οικολογική θέση για να μπινελικώνουμε όσους διαφωνούν με μας. Και μετά μας φταίει η "ανωνυμία" του άλλου και την χρειαζόμαστε για να δικαιολογούμε την ύβρη μας. Και το "δημόσιο βήμα" που είναι κάθε μπλογκ γίνεται χωράφι μας που δεν θέλουμε να βλέπουμε "ξένους" προς την τύφλα/κουφαμάρα μας, Και τους βρίζουμε αφού δεν είμαστε ικανοί για ένα άλλο επίπεδο συζήτησης.
Ευχαριστώ για την παρέα σας, θα σας επισκεφτώ ξανά για να δω μήπως υπάρχει κάποιος άλλος εδώ μέσα που έχει θέσεις και απόψεις, πέρα από τις ύβρεις και γνωρίζει γραφή και ανάγνωση για να διαβάσει και να μπορεί να καταλάβει άλλες θέσεις και απόψεις και να απαντήσει με επιχειρήματα. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

ΔΙΑΒΑΣΤΕΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 108 ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 2 ΕΤΩΝ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 300 ΝΕΚΡΟΥΣ,,,,,
@ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΚΟΠΕΥΤΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ
http://cbs2chicago.com/local/nui.shooting.campus.2.654370.html

Δ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΚΟΠΕΥΤΗ καλως ηρθες στο κλαμπ.Και εγω θα σου ριξω μπινελικια για ενα και μονο λογο:δεν καταλαβες με τι ατομα εχεις να κανεις.Πας καλα ρε;Εισαι ηλιθιος;Δεν μπορεις να ερμηνευσεις αυτα που διαβαζεις;Νομιζεις οτι το μπλοκ ειναι ενα ελευθερο βημα για να πεις αποψεις και μαλιστα αντιθετες απο αυτες που εχουν γραφει;Εγραψες χωρις να γλειψεις;[όντως συμφωνούμε,Βρίσκω τα όσα γράφετε... πολύ ενδιαφέροντα,Καταρχήν να οφείλω να πω ότι θα συμφωνήσω και στις δυο απόψεις μαζί σου,κλπ].Ειναι καιρος να μαθεις τους κανονες.Κανεις καταχρηση της φιλοξενειας που σου παρεχεται οταν ζητας επιχειρηματα.Εδω θα γραφεις οποιαδηποτε μαλακια σου ερχεται αρκει να μην διαφωνεις και φυσικα η μαλακια θα πρεπει να συνοδευεται απο πολυ θεωρητικολογια χωρις ουσια.Το λαθος σου ειναι οτι συμπυκνωσες την ουσια σε 5 προτασεις.Γι αυτο και δεν μπορεις να καταλαβεις τι γραφουν οι σοφοι.Στο τελευταιο σχολιο σου βλεπω οτι καταλαβες με ποιους εχεις να κανεις.ΤΑΞΙΔΕΥΤΗ:Ηρθε ο σκοπευτης στο καταλληλο ιστολογιο.Δεν φανταζεσαι ποσοι ψυχιατροι το παρακολουθουν.ΔΗΜΟ:[Αλλά τούτα το λόγια σου μου φέρνουν γέλιο, αφού θέλουμε την οπλοκατοχή να την αναγάγουμε σε κάτι τόσο απλό.] Βλεπω οτι εξακολουθεις να κανεις τα απλα πραγματα συνθετα.Μαλλον πρεπει να συνεχισουμε την ψυχαναλυση γιατι βλεπω οτι υποτροπιασες.Ειναι δυνατον να επιμενεις οτι για να πας απο θεσσαλονικη στην αθηνα περνας απο πατρα και οποιος σου λεει οτι υπαρχει πιο συντομος δρομος να τον απορριπτεις επειδη δεν τον ανακαλυψες εσυ;[δεν εχω την απαιτηση να καταλαβεις το παραδειγμα,αλλωστε δεν βαζω τοσο ψηλα τον πηχυ για σενα και την παρεα σου,χωρις να τους παιρνει ολους η μπαλα γιατι η πλειοψηφια δεν ειναι 'ΔΗΘΕΝ'.]Ξαναγυρισα Καλως σας βρηκα!!!ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΚΟΠΕΥΤΗ που να δεις τι γραφτηκε στα 2 αρθρα για την παιδοφιλια.Εκει η μαλακια εγινε επιστημη.Συνιστωνται ανεπιφυλακτα ιδιως αν σχετιζεσαι με ψυχολογια-ψυχιατρικη.ΔΗΜΟ:εκανες καμια 'δημοκρατικη παρεμβαση' για να περιορισεις τους ανεπιθυμητους και δεν μπορω να υπογραψω;ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ

Ανώνυμος είπε...

WWW.PRESSZATV-GR.BLOGSPOT.COM
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ - Η ...OFF WHORE ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ - Ακατάλληλη για αναγνώστες με ευαίσθητο πρωκτο (Τιμή 0 ευρώ- Ετος 2ο, sponsored by www.casinokingdom.com). Αποθηκεύστε τη διεύθυνσή μας: presszatv-gr.blogspot.com. Στείλτε τη γνώμη σας, σχόλια, ρουφιανιες, ανεμογκαστρια και πληροφορίες στο e-mail μας: prezatv@hotmail.com. Η ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΙΑ ΤΩΝ ΑΥΝΑΝΙΣΤΩΝ.

WWW.PRESSZATV-GR-FACTS.COM *popular*
en arxi in h presszatv
eklases? trava sto presszatv-gr
mi psaxneis sta skata, diavase to presszatv-gr
o presszatv-gr de sfiggetai sti malakia
o presszatv-gr kserei poios einai o klasikos ellhnas malakas
otan o theos eplathe ti gunaika, o presszatv-gr varage malakia
o presszatv-gr einai o patos ths diatrofikis alusidas
o presszatv-gr zei sto pc
o presszatv-gr den isixazei, xusixazei
o presszatv-gr exei dei to DVD, to v.2
grapse sto google 'θα γαμήσω φέτος;' kai pata 'αισθάνομαι τυχερός'
o presszatv-gr thelei agaph, frontida kai proderm
o presszatv-gr einai malakas me Δ kefalaio
o presszatv-gr fouskwnei monos tou ta lastixa
o presszatv-gr exei dei oles tis tsontes tou empornium, 2 fores
i malakia den exei mustika apo ton presszatv-gr
o presszatv-gr exei asteireutes "Dimosiografikes" phges
o presszatv-gr den travei pistoli, travaei malakia
o presszatv-gr exei skotwsei ton Λι Βαν Κλιφ stin tainia 'O KALOS O KAKOS KAI O ASXHMOS' (vlepe DVD extras)
o presszatv-gr kserei giati oi anonynous exoun panta to idio onoma
o presszatv-gr kserei to onoma tou anonymous... as doume to video mikrou mikous
o presszatv-gr postarei panta tainies mikrou mikous gia na mi se kanei na niwtheis meionektika
o david santos kourastike, o presszatv-gr sunexizei
o presszatv-gr exei dei to teleutaio lepto tis tileoptikis seiras 24, kai to 1' ths 25
ekastos sto eidos tou kai o nikos roussos sti malakia
o stratos den kalese to presszatv-gr gia na mi kolhsoun malakia oi fantaroi
otan o presszatv-gr travaei malakia to sperma tou exei orgasmo
Τωρα καταλάβατε τι ειναι το μ του μtorrent?
o presszatv-gr oti stoxo vazei to petuxainei
o presszatv-gr kserei pote einai tou agiou poutsou animera
to © sto presszatv-gr simainei kapota, giati opoio thema ki an piasei to gamaei
o presszatv-gr kserei th diafora metaksu M-L KKE & KKE M-L
o presszatv-gr kserei th mustiki suntagi tou 'DRAMBUIE', gi'auto kai to petuxainei panta
o presszatv-gr kserei pia tsonta aksizei, prin piasei ton poutso sto xeri
o poutsos tou presszatv-gr den apergei pote
o poutsos tou presszatv-gr eklapse stin kideia tou xristodoula
gia kathe post tou press-gr o presszatv-gr exei idi xusei 3 fores
to paidi tou pasxali htan anemogkastri tou presszatv-gr
o presszatv-gr exei gkastrwsei kai to tzenaki... 3 fores
-presszatv-gr: exeis gumnes foto tis kopelas sou?
-:oxi
-presszatv-gr: theleis?
uparxoun 2 katigories anthrwpwn: autoi pou xwrizoun tous antrwpous se 2 kathgories kai oi alloi. o presszatv-gr anikei stin 3
to patwma sto spiti tou presszatv-gr einai iero, exoun thaftei ekatomuria spermatozwaria
o presszatv-gr kanei euxelaio me xusi
to modem-fonias sagem tou presszatv-gr pethane apo upervoliki dosi torrent
to vivlio guinnes einai polu mikro gia na xwresei ta recor tou presszatv-gr
o presszatv-gr kserei ti pineis
o presszatv-gr kserei giati eklases persi to kalokairi kai vromaei fetos
o presszatv-gr kserei oti o internetakias einai o ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥΤΗΣ
o presszatv-gr kserei giati argise o godot, alla de to leei gia na mi xalasei to σασπενς
otan o presszatv-gr teleiwnei i on telecoms akoma malakizetai
i neolaia agapaei to presszatv-gr
o presszatv-gr ama laxei snifarei kai ap'ton poutso
o presszatv-gr de foraei kapota, i kapota foraei presszatv-gr
i epistimi sikwnei ta xeria psila, o presszatv-gr pote
o presszatv-gr tha ti vrei apo mpatso
o presszatv-gr einai mpatsos
o presszatv-gr eisai esu
o presszatv-gr sas exei olous gramenous
o presszatv-gr mia mera tha ta thumatai ola kai tha gelaei, panw apo ton tafo sou
o presszatv-gr kserei pws na proferei swsta to onoma presszatv-gr
o presszatv-gr tha kopsei auto to sxolio

WWW.PRESSZATV-GR-FACTS.COM *old*
o presszatv-gr den apantaei pote
o presszatv-gr grafei pantote mastouromenos
o presszatv-gr megalwse se problimatiki oikogeneia
o presszatv-gr einai paidi fasista ergolavou oikodomwn
o presszatv-gr misei to mpampa tou
o presszatv-gr zei akoma me th mama tou stous agious anargirous
o presszatv-gr de milaei sti mama tou
o presszatv-gr den agapaei ton eauto tou
o presszatv-gr thelei mono na prokalei
o presszatv-gr thelei na asxolountai mazi tou
o presszatv-gr den exei aisthisi tou xioumor
o presszatv-gr einai anerastos
o presszatv-gr de sevetai tis gunaikes
o presszatv-gr paei stis poutanes
o presszatv-gr fovatai na paei fantaros
o presszatv-gr tha autoktonisei sto strato
o presszatv-gr einai stin kosmara tou
o presszatv-gr de milaei pia stous sumathites tou
o presszatv-gr pire pipa apo to IIEK AKMH
o presszatv-gr einai amorfwtos
o presszatv-gr den einai dimosiografos
o presszatv-gr den exei kanei pote reportaz
o presszatv-gr den prokeitai pote na kanei reportaz
o presszatv-gr oneireuetai mia thesi stin espresso
o presszatv-gr oneireuetai mia thesi sti lampiri
o presszatv-gr sxoliazei KAI anonyma
o presszatv-gr den thelei na ton logokrinoun
o presszatv-gr logokrinei oti den tou aresei
o presszatv-gr tha sunexisei to idio tropari
o presszatv-gr einai mono logia
o presszatv-gr molis ta vrei skoura proskunaei
o presszatv-gr de tha dosei simasia sto parakatw

"Μετά την συνέντευξη Τσίπρα νομίζω πως πρέπει να καλλιεργήσουμε λίγο περισσότερο το κομμάτι της συμμετοχικής ενημέρωσης. Θα ακολουθήσει μια δεύτερη συνέντευξη - ήδη συζητάμε με τον Nikan και άλλους για το με ποιόν και πως (και εννοείται πως θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας), όμως ανεξάρτητα απο αυτό, θέλω να σας καλέσω σε μια πρωτοβουλία, η οποία κινείται στο ίδιο πνεύμα, αντιμετωπίζει τα βασικά προβλήματα της προηγούμενης πρωτοβουλίας και ελέγχει λίγο πιο καθαρά την ιδέα της αδιαμεσολάβητης ενημέρωσης. Εξηγούμαι: Προ ημερών άφησα ένα σχόλιο στο blog του Γιώργου Μαργαρίτη για την υπόθεση της συνονόματης του δικαστού απο τα Γρεβενά που επεχείρησε να πραγματοποιήσει απεργία πείνας έξω απο το Μέγαρο Μαξίμου - υπόθεση που μας αποκάλυψε το BBC και δεν αναπαρήγαγε κανένα ελληνικό ΜΜΕ. Δέχτηκα στην συνέχεια τρία email απο συμπολίτες μας που ενδιαφέρονται οχι μόνο να μάθουν περισσότερα για την υπόθεση αλλά και να συνδράμουν. Ορίστε αυτό είναι:

Πριν απο ένα περίπου χρόνο το περιοδικό wired προχώρησε σε ένα πείραμα. Εβαλε πολίτες να συγγράψουν συλλογικά ρεπορτάζ για το project assignment zero. Τα αποτελέσματα δεν ήταν πολύ θετικά, όμως νομίζω πως οι αρχικές συνθήκες δεν επέτρεπαν κάτι περισσότερο απο ασκήσεις συλλογικής συγγραφής. Σας καλώ να πραγματοποιήσουμε μαζί (όσοι ενδιαφέρεστε) μια συλογική έρευνα δημοσιογραφικού χαρακτήρα για την υπόθεση των Γρεβενών. Πως θα γίνει: Χρειαζόμαστε ένα blog, ένα γρούπ (google πιθανότατα) και ένα wicki. Στο blog συγκεντρώνουμε το έτοιμο υλικό που βρίσκουμε, στο γκρούπ αναθέτουμε εργασίες και στο wicki συγγράφουμε την έρευνα (με δημοσιογραφικά κριτήρια). Τα μέλη της ομάδας που θα συσταθεί διατηρούν την αυτονομία τους, έχουν πλήρη δικαιώματα στο αποτέλεσμα για οποιαδήποτε χρήση (αναπαραγωγή, μετατροπή, διασκευή), ενω ταυτόχρονα συνεισφέρουν στο κοινό έργο. Μοναδική ερώτηση δική μου ειναι πως προφυλάσσεται η πρωτοβουλία απο ανθρώπους οι οποίοι θα ήθελαν να την σαμποτάρουν, να την εκτρέψουν σε λάθος συμπεράσματα, να την δυναμιτίσουν, να την ακυρώσουν κοκ. Τι είδους έλεγχος θα πρέπει να ασκηθεί για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο; Σίγουρα δυο όπλα είναι η δημοκρατική διαδικασία και η αυτονομία των συμμετεχόντων. Ισως μια μορφή αυξημένης πλειοψηφίας και βεβαίως το κριτήριο που και εγώ ως δημοσιογράσφος θα συνεισφέρω και όποιος άλος συνάδελφος συμμετάσχει.
Για την υλοποίηση της ιδέας θα πρέπει να προσφερθούν καταρχήν κάποιοι προγραμματιστές να στήσουν τη σελίδα με αυτά τα στοιχεία και να αρχίσουν οι εγγραφές. Ισως θα μπορούσε ακόμα να ενσωματωθεί μια διαδικασία ενστάσεων σε περίπτωση που κάποιος υποπτεύεται κακόβουλες ενέργειες. Αλλά αυτά όλα θα λύνονται στο γκρούπ. Εχω προσωπικά ήδη ξεκινήσει την έρευνα. Νομίζω πως δεν χρειάζεται να θέσουμε χρονικό ορίζοντα, αν και θα βοηθούσε μια σχετική πίεση χρόνου. Εφόσον συμφωνήσετε, θα μπορούσαμε να θέσουμε ένα χρονοδιάγραμμα τριών εβδομάδων για την υλοποίηση του project και την επανεξέταση του καθώς και της αποτελεσματικότητας της ιδέας. Εδώ το σχετικό post. Σας υπενθυμίζω το βίντεο:

Πολύ σημαντική σημείωση: Μια πολύ ισχυρή υπόθεση (επικρατεί στα ΜΜΕ) είναι πως η κυρία Μαργαρίτη είναι ένας άνθρωπος που δημιουργεί προβλήματα. Πράγμα που σημαίνει πως μπορεί όλα όσα κάνουμε να μην οδηγήσουν πουθενά παρά μόνο σε αυτό το συμπέρασμα. Το λέω προκαταβολικά για να μην απογοητευτούν όσοι αποφασίσουν να εμπλακούν. Το κέρδος για μένα για άλλη μια φορά θα είναι αν καταφέρουμε να συνεργαστούμε και βρούμε ένα μοντέλο συλλογικής δημοσιογραφίας - ασχέτως του αποτελέσματος."

tsimitakis.wordpress.com

skopeftis είπε...

1)Συμβάντα ΗΠΑ: 300.000.000 άνθρωποι με 1/1.000.000 βαριά/επικίνδυνους ψυχοπαθείς = 300 ακόμη παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Με όποιο είδος όπλου. Κι ας μην μας αρέσει. Πάτε τώρα να υποστηρίξετε την "προοδευτικής και πολιτικά ορθής αριστεράς" θεωρία για την απο-ασυλοποιήση των ψυχικά πασχόντων, γιατί η συντήρηση σωστών ασύλων με σωστή λειτουργία στοιχίζει στο κεφάλαιο.
2)Επιλεκτική προβολή από τα ΜΜΕ πέρα από κάθε αναλογία. Στις ΗΠΑ σκοτώνονται πολλές χιλιάδες από εγκληματίες κάθε μέρα, αυτό τους μάρανε; τα σοβαρά αίτια της εγκληματικότητας δεν τα βλέπουν;
3) Αν μερικοί από τους παρόντες στην σφαγή είχαν όπλο και γνώριζαν την χρήση του θα είχε ίσως αποφευχθεί/περιοριστεί η αιματοχυσία.
4) Διαβάζοντας τον (περσινό) διάλογο για τον κυνήγι είδα ότι υπάρχουν και μερικές δημοκρατικές φωνές εδώ μέσα (καπετάνιος, προβοκάτορας, κ.α.) με επιχειρήματα και όχι υβρεολόγιο. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί τους, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω το ύφος/ήθος των κειμένων τους όπως επίσης και τον Dralion (πλούσιο/χορτοφάγο), οι πράξεις του οποίου συμπίπτουν με τα λόγια του και οι απόψεις του είναι σεβαστές γι αυτό και μόνο, ακόμη και αν κανείς διαφωνεί μαζί του.
5) Καλά είπα ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, εμφανίστηκαν κι άλλοι εδώ, να δούμε λοιπόν την στατιστική "επιχειρήματα/υβρεολόγιο". Αναφέρομαι στον ανώνυμο/προβοκάτορα(;). Ας με συγχωρήσει ο pressza.tv, αλλά το κείμενό του ξεπερναέι το γερασμένο μυαλό μου.
Σας καλημερίζω και θα επανέλθω.

thalassaki είπε...

Έχω ξεκάθαρες θέσεις πάνω στο θέμα αυτό. Συγχαρητήρια, Δήμο, που το έθιξες. Το κυνήγι για μένα είναι δείγμα οπισθοδρομισμού και βαρβαρότητας. Πέρα από τους κινδύνους που αναπόφευκτα συνοδεύουν την οπλοφορία - μια άδεια και κάποιοι περιορισμοί θα λύσουν όλα τα προβλήματα; Δεν το πιστεύω. Καλή σου μέρα, να είσαι καλά, πώς τα πας γενικά, Δήμο; Φιλιά

skopeftis είπε...

Αγαπητέ/ή thalassaki,
ευχαριστώ για το ήπιο και πολιτισμένο ύφος. Καλώς λοιπόν ήλπιζα! Οτι το κυνήγι είναι δείγμα οπισθοδρομισμού (εφ'όσον υπάρχει το σφαγείο και ο χασάπης) ίσως να συμφωνήσω, αλλά για βαρβαρότητα είναι τόσο βάρβαρο όσο η εκτροφή και θανάτωση ζώων για τροφή ή για γούνες (ελπίζω να μην φοράτε ούτε γούνα ούτε δερμάτινα). Το ότι εκτρέφονται δεν αποτελεί δικαιολογία παρά μόνο για να μην αισθάνονται ενοχές οι (βλακο)αστοί και καλοβολεμένοι (ειδικά όσο πλησιάζει το Πάσχα). Οσο για την (νόμιμη) οπλοφορία για άμυνα, σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν ίσως 2.500 πολίτες με άδειες και ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχει γίνει ατύχημα με αυτά τα όπλα. Τα των αστυνομικών είναι μια άλλη ιστορία. Οσον αφορά την νόμιμη ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ για άλλους λόγους, ελάτε σε ένα σκοπευτήριο και εκεί θα μου πείτε εσείς αν οι άνθρωποι που θα δείτε είναι εν δυνάμει δολοφόνοι ή αθλητές έως και ολυμπιακού επιπέδου.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Θαλασσάκι, όλα πάνε καλά. Συμφωνούμε απολύτως και το ξέρεις καλά, το έχω δηλώσει πολλάκις.

spirosvii είπε...

εγώ πάλι που σκέφτομαι να πάρω όπλο τι να πω!! :) γεια σου κύριε δείμο με τα ωραία άρθρα σου. ΣΤΡ(ΤΘ) Σπύρος

Ανώνυμος είπε...

αλεκακι(προβοκατορας) τι εγινε αγορι μου εμφανιστηκες ξανα?Σκοπευτη καλως ηλθες στο μπλογκ του δημιου του πολιτη,στο μπλογκ στο οποιο καθε διαφωνια με τον δημιο μπορει να σε στειλει στο διαολο.Ελπιζω να εχεις τις αντοχες και την υπομονη και να συνεχισεις να γραφεις.

skopeftis είπε...

Για τον ΣΤΡ(ΤεΘωρακισμένων;)Σπυρο: εσύ θα παίζεις σκοποβολή με κανόνι! Αυτό κι αν είναι όπλο! Δεν κάνει όμως για κυνήγι,άρα είσαι ασφαλής από τις βολές των "οικολόγων" εδώ. Για τον έτερο ανώνυμο και τον προβοκάτορα, εγώ έχω και αντοχές και υπομονή να γράφω αλλά εδώ βλέπω οι "οικολόγοι" να τα έχουν παρατήσει. Λες να πείστηκαν και να γίνουν σκοπευτές κι αυτοί; Αν έτσι θα τους συστήσω ένα καλό φόρουμ με σκοπευτές να γράφουν!!

DIONYSOS είπε...

Μακεδόνες μήπως αερολογείτε κομπορυμονούντες;; Των οικιών ημών εμπηπραμένων υμείς άδωμεν.

FuSmOKer είπε...

Καλά δουλευόμαστε που αντιπροσωπεύει και blogger λες..;;;

Καταρχάς δεν αντιπροσωπεύει κανέναν.
Ούτε είσαι αντιπρόσωπος κανενος!

Κατα δεύτερον, αν σου πω πχ ότι εγώ μπήκα 50 φορές με 50 διαφορετικές ΙP;;;
Αν σου πω ότι όλα τα votes τα έκανα εγώ;; ή όχι;; έχεις βάλεις code και κάνεις tracking..;;;

Δημήτριε Ταξίδευτή και μερικοί άλλοι εδώ μέσα είστε χειρότεροι φασίστες και από μερικούς τηλεπλασιέ..
Όποιος διαφωνεί μαζί σας, δηλαδή, να καεί στον καιάδα και να βγάλει τον σκασμό έτσι;;;
Δυστυχώς για μερικούς απο σας, δεν είστε άγνωστοι. Και όλα βγαίνουν προς τα έξω.

Και κόφτςε τις μαλακίες. Όλοι εδώ μέσα ψευδώνυμοι είμαστε (και εγώ μαζί). Πολύ βολικό (και εντελώς ηλίθιο) να αυτοθεωρείστε επώνυμοι μερικοί-μερικοί. Άντε γιατί η βλακεία έχει και ένα όριο..

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

στα 4 χρονια πουειμαι στο βλογκ εμαθα να υποστηριζω την αποψη μου αρκετα καλα η ανωνυμια ειναι φασιμος
καυστικος ειμαι στα κατ΄μεμ τρελλα και παραλογα...
αλλα την ανωνυμια δεν την γουσταρω..
ακριβως γιατι ποτε δεν κρυφτηκα πισω απο το ψευδωνυμο...
και ποτε δεν εβρισα ...
σου επιστρεφω λοιπον το οτι η γνωμη μας ειναι μαλακια λεγοντας σου οτι μαλλον εισαι αφου ασχολεισε μαζι μας...
ασε εμας να μαλακιζομαστε και εσυ κατσε και φιλοσοφισε τα πραγματα

δεν γινετε πιο μακρυ το γεννητικο σας μοριο σκωτονοντας για πλακα(σπορ)βρειτε κατι αλλο σαν τον @anonymous skopeftis ...που ειναι κατα τις θανατωσης των ζωων απο την κτηνοτροφια και υπερ του κυνηγιου!!!

αυτο λεγετε σχιζοειδης προσωπικοτητα...

τελος
τους κυνηγους τους θεωρω κτηνη σε αντιδιαστολη με τα ζωα....
καταλαβες fusmoker...
ετσι απλα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη ...
οπως γουστο μου που ειμαι Ολυμπιακος και οχι κατι αλλο
η που ειμαι δεξιος και οχι ας πουμε αριστερος...
καταλαβες ..ετσι απλα

καληνυχτα κυνηγοι!!!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

και αναφορικα με τον τηλεπλασιε καποιος πρεπει να του τα λεει οταν τηλεπλασαρει βλακειες και ψεματα η αν θες παπαριες!!!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

και τελος για το φασιστες ...αφου ειμαστε φασιστες αφηστε μας, στον φασισμο μας και μην μας δινετε σημασια βαλτε μας στο περιθωριο...

αλλα στο χωριο μου λενε οποιος εχει την μυγα μυγιαζετε

FuSmOKer είπε...

Το ότι είσαι ή δεν είσαι φασίστας (κατά την άποψή μου πάντα) δεν σημαίνει ότι δεν έχω το δικαίωμα στην κριτική.

Βιάστηκες..
Γιατί ΗΔΗ με έβγαλες λάτρη του κυνηγιου χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ να έχω αναφέρει κάτι τέτοιο.
Αν θες να ξέρεις είμαι εντελώς κατά του κυνηγιού γιατί λυπάμαι τα καημένα τα ζώα.

Δεν βιάστηκες μόνο σε αυτό. Βιάστηκες και σε άλλα που είπες. Οκ, κριτική κάνεις και εκφράζεις άποψη και είναι καλοδεχούμενα.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είσαι άκυρος..

Και είναι τραγικά ΓΕΛΟΙΟ ενώ ΠΟΥΘΕΝΑ δεν δήλωσα ότι γουστάρω κυνήγι κλπ (τσέκαρε παραπάνω αν θες), επειδή τόλμησα(..) να διαφωνήσω μαζί σου, να βγάζεις αυθαίρετα τα συμπεράσματα σου.

Και τέλος όταν απαντάς, θα προτιμούσα να επαντάς εκ μέρος σου και όχι εκ μέρος άλλων (άραγε ποιων άλλων - εσύ ξέρεις).
Στο τελευταίο σου σχόλιο πάει αυτό.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

δεν αναφερθηκα σε σενα αλλα στους κυνηγους

αν δεν εισαι κυνηγος δεν σε παιρνουν τα σκαγια

ειναι ενας τροπος να εκφραζεσαι συντακτικα ορθος..
οταν μιλας για συνολο με την ιδια αποψη..
ξαναδιαβασε τι γραφεις:


Δημήτριε Ταξίδευτή και μερικοί άλλοι εδώ μέσα είστε χειρότεροι φασίστες και από μερικούς τηλεπλασιέ..
Όποιος διαφωνεί μαζί σας, δηλαδή, να καεί στον καιάδα και να βγάλει τον σκασμό έτσι;;;
Δυστυχώς για μερικούς απο σας, δεν είστε άγνωστοι. Και όλα βγαίνουν προς τα έξω."


το τελευταιο τι ειναι απειλη του στυλ "θα σου δειξω εγω θα τα πω ολα στη μαμα μου"

θα φορεσεις κουκουλα και θα μας βγαλεις τα απλητα στην φορα... τι θα μας κανεις ?/?
για να καταλαβω!

ηρεμησε και καλη σου νυχτα

ενας μπλογκερ με ψευδωνυμο,φασιστας,και με πολλα,παρα πολλα απλητα που οι νεο-κουκουλοφοροι θα του βγαλουν στην φορα

αρχισα να τρεμω...

FuSmOKer είπε...

Καταρχάς, ναι, δεν είμαι κυνηγός ούτε έχω κάνει ποτέ μου. Ούτε γουστάρω να κάνω.

Τελοσπάντων νιώθω πως κάπου ξέφυγε το θέμα και αρχισαν να παρεξηγιόνται πράγματα.
Όχι, δεν σε απείλησα, ούτε κανέναν άλλον.

Ξέρεις (και καλύτερα ίσως από μένα - είσαι και μεγαλύτερος) ότι ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του και από αυτά που βγάζει προς τα έξω. Έτσι κάπως το εννοούσα αλλά δεν διατυπώθηκε σωστά. ΄

Με την ευκαιρία (και άσχετο μάλλον) ενώ υποστηρίζω (για όποιον θέλει και σκέφτεται έτσι) την ανωνυμία στο internet, μου την δίνουν και σιχαίνομαι τις κουκούλες. Και όλους αυτούς τους ανεγκέφαλους που ονομάζουν "κουκουλοφόρους".
Καληνύχτα και σε σένα.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" είπε...

οκ !
καληνυχτα..

ο δείμος του πολίτη είπε...

ΣπύροΣπύρο μου, καλά να περνάς, φιλε.

octopus είπε...

Για να σου δώσω να καταλάβεις αυτό που λέω θα σου δώσω ένα παράδειγμα.Όταν δούλευα στην ΑΣΠΙΣ και ήμουν ασφάλεια σε μια τράπεζα και έιχα άδεια για οπλοκατοχή θα σήμαινε ότι ο υπεύθυνος της τράπεζας θα μου έδινε ένα όπλο το οποίο όμως θα μου απαγορευόταν το πάω έξω από τον χώρο που ήμουν υπεύθυνος και στο τέλος της βάρδιας μου θα το επέστρεφα.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και, χταποδάκι, τότε θα ήσουν απλά ένας μικρός ιδιωτικός στρατός. Και δε μου λες για΄τι θα σου έδιναν όπλο, αν ήταν να μην το χρησιμοποιήσεις; Για να σκοτώσεις πιθανό ληστή; Και δε συμβάλλει η οπλοκατοχή (που μαθηματικά οδηγεί σε οπλοχρησία) στην ενίσχυση της εγκληματικότητας;

octopus είπε...

Σίγουρα η οπλοκατοχή οδηγεί στην αύξηση της εγκληματικότητας αλλά αυτό που σου λέω είναι διαφορετικό.Οι έννοιες μπορεί να είναι κοντά η μία στην άλλη αλλά δεν είναι όμοιες.Ο αστυνομικός για παράδειγμα έχει δικαίωμα να κουβαλάει όπλο αλλά για να το χρησιμοποιήσει θα πρέπει πρώτα να τον πυροβολήσουν.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Η διαφωνία μου, χταποδάκι, στηρίζεται στο γεγονός ότι απλά η ελεύθερη οπλοφορία οδηγεί στην οπλοχρησία. Από εκεί και πέρα προτείνω σε όλο τον προηγούμενο διάλογο και σε προηγούμενο άρθρο ότι η εγκληματικότητα μπορεί να μειωθεί με άλλους τρόπους και όχι με την οπλοφορία.

octopus είπε...

Εννοείται πως η ελεύθερη οπλοφορία οδηγεί στην οπλοχρησία,αφού ο άνθρωπος ενεργεί σύμφωνα με αυτό που κρίνει πως είναι σωστό και όχι με βάση αυτό που ορίζουν οι νόμοι.Αν οι επιλογές ήταν σύμφωνες με όσα ορίζουν οι νόμοι δεν θα υπήρχαν προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

Σκοτώστε όλους τους κακοποιούς για να μειωθεί η εγκληματικότητα.

ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) είπε...

Δυστυχώς είδα πολύ αργά την ανάρτηση. Νυσάφι ποια με τους κυνηγούς!

ShareThis