Πολλά γράφονται για τον αγώνα των κατοίκων της Κερατέας. Παρακολουθώ μήνες τώρα και αποφεύγω να γράψω, αλλά κάποια στιγμή τρελαίνομαι κι εγώ. Όλοι οι "αριστεροί" (θα φανεί αργότερα γιατί χρησιμοποιούνται εισαγωγικά) θριαμβεύουν για τους κατοίκους και φυσικά έχουν την τέλεια ευκαιρία να μιλούν για χούντα, αποπροσανατολίζουν από αδυναμία κατάθεσης μία ολοκληρωμένης πρότασης κλπ. Τελευταίο σύμπτωμα η δολοφονία ενός αγέννητου βρέφους.
Κατ’ αρχήν δεν είναι βρέφος, αλλά έμβρυο. Δηλαδή μερικές χιλιάδες κύτταρα που μετά βίας σχημάτισαν μία υποτυπώδη αντλία (που αργότερα θα γίνει καρδιά). Πουθενά δε διάβασα σε τι μήνα κυοφορούσε η γυναίκα. Είναι δε γνωστό ότι μέχρι τον τρίτο μήνα οι αποβολές είναι τόσο εύκολες, τόσο συνηθισμένες (ξεπερνούν το διόλου ευκαταφρόνητο 20%).
Ποιος αριστερός βλέπει ως δολοφονία την αποβολή; Αν κάποιος είναι κατά της άμβλωσης, θα έχει δικαίωμα να κάνει λόγο για δολοφονία παιδιού. Ποιος "αριστερός" είναι κατά της άμβλωσης;
Το συμβάν τραγικό για τη μέλλουσα μάνα και τον μέλλοντα πατέρα, που χαίρονταν με την εγκυμοσύνη. Τραγικό για κάθε γονιό ή όποιον θέλει να ξαναγίνει γονιός. Η αγωνία του γονιού στην εγκυμοσύνη είναι κατανοητή μόνο σε γονείς. Αλλά αποβολές γίνονται για χιλιάδες λόγους (συνήθως ψυχοπαθολογικούς σε σχέση με τον τρόπο ζωής και τη φυσιολογία της μητέρας). Αλλά δεν έχουν αυτά σημασία. Σημασία έχει η οπτική που δίνουμε στην προπαγάνδα μας, πώς προβάλλουμε το ήσσον ως μείζον και πώς θέλουμε να κερδίσουμε συναισθηματικά το ακροατήριο.
Ας δούμε όμως μερικές πτυχές του "αριστερού" αγώνα της Κερατέας
Δεν πρόκειται για ΧΥΤΥ, αλλά για ΧΥΤΑ σύμφωνα με τα συμφέροντα του Μπόμπολα. Δε θα διαφωνήσω. Κάθε έργο έχει από πίσω του κάποια συμφέροντα. Γιατί δεχτήκαμε να γίνει η Εγνατία και η Αττική οδός; Γιατί δεχτήκαμε να γίνει ο ΧΥΤΑ στη Θεσσαλονίκη (Μαυροράχη); Δεν υπήρχαν συμφέροντα κατασκευαστών εκεί; Μα και φυσικά. Οι μεγαλοεργολάβοι κρύβονται πίσω από κάθε έργο. Και είναι λογικό. Διαφωνούμε με τον ΧΥΤΑ Κερατέας επειδή είναι ο Μπόμπολας; Γιατί τότε δε φώναξαν οι "αριστεροί" με τη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου; Έλειπε από εκεί η Άκτορ; Ας μην αναφέρουμε όλα τα έργα, όλων των κατασκευαστών….
Και ποια είναι η αριστερή πρόταση;
Προφανώς καμία. Πουθενά δε διαβάζω να γίνεται λόγος για αντιπρόταση. Μα, γίνεται ένα κίνημα να μην έχει πρόταση; Γιατί προσωπικά μόνο μία βρήκα: να φύγει από την πόρτα μας και να πάει όπου αλλού θέλει. Γνήσια ελληνική τοπικιστική και λαϊκίστικη τακτική.
Αριστερά χωρίς προτάσεις συγκεκριμένες, δεν είναι αριστερά. Η αριστερά δρα και ακούει το κίνημα, αλλά προτείνει κιόλας. Κάθε διαφωνία και χαρακτηρισμός που δε φτάνει σε αντιπρόταση, παύει να επιτρέπει το χαρακτηρισμού του αριστερού. Καταντά λαϊκισμός και καπηλεία του αγώνα των άλλων για αυτοπροβολή.
Δε θέλουμε στην Κερατέα (επιχειρήματα πάρα πολλά, όντως). Ας προτείνουμε άλλο χώρο. Ας γίνει μία συνάντηση Δημάρχων της Αττικοβοιωτίας να συναποφασίσουν. Ας προτείνουν οι αριστεροί που μιλούν για χούντα. Ποιο χώρο πρότεινε ο ΣΥΡΙΖΑ; Ποιο χώρο προτείνει η ΝΔ, η Δημοκρατική Αριστερά; Ποιο χώρο προτείνει το ΚΚΕ;
Και φυσικά θα κρίνουμε κι εμείς με σειρά τη σειρά αντιδημοκρατική την αστυνομική πρακτική που ακολουθείται στην περιοχή. Η τόσο βίαιη στάση κανέναν δεν μπορεί να αφήσει ασυγκίνητο. Δε διαφέρει σε τίποτα τούτη η βία από εκείνη που ζήσαμε το 2008 ή από εκείνη που τελικά οδήγησε στη δολοφονία του Αλέξη. Είναι ακριβώς το ίδιο φαινόμενο. Ωστόσο, πρέπει κάπου να ξεκαθαρίζουμε τα αίτια, τα γεγονότα, τις ερμηνείες και τα συμφέροντα με το φανατισμό και την προπαγάνδα.
Υποχρέωση της ΤΕΔ Αττικής και Βοιωτίας και της Περιφέρειας είναι να προτείνουν άλλο χώρο. Μέσα στο Μάρτη πρέπει όλοι να πιεστούν να βρεθεί άλλος χώρος. Η Αθήνα τον έχει ανάγκη. Εκτός αν οι "αριστεροί" προτιμούν χωματερές. Είναι υποχρέωση όσων βρίσκονται σε αιρετές θέσεις να συναντηθούν και να πάρουν θέση άμεσα με συγκεκριμένες προτάσεις χωροθέτησης.
32 έκριναν :
Δείμε μου, ας μην έχουμε αυταπάτες.
Όποια λύση και επιλεγόταν οι "αριστερούληδες" πάλι θα έβγαιναν στο κλαρί...
Γνωρίζω αρκετά "ανάρχια", που πριν λίγο καιρό δεν ήξεραν καν αν υπάρχει πόλη ή χωριό Κερατέα, και μόλις μυρίστηκαν μπάχαλο ξημεροβραδιάζονται στα επεισόδια!
Μαζί τους και αρκετά τρελοκομία του ΣΥΡΙΖΑ...
Μιλάμε για μεγάλη κατάντια...
Μπράβο Δείμο, σωστά ερωτήματα, αλλά δεν θα βρεις απαντήσεις. Μονάχα την διάθεση της σύγκρουσης που δικαιώνει τον κάθε ανεγκέφαλο.
Το θέμα με την αριστερά είναι μεγάλο σ' αυτή τη χώρα. Είναι ένας πολιτικός χώρος που ή δεν έχει καθόλου προτάσεις ή αυτές που έχει είναι τελείως λαϊκίστικες και ανεδαφικές. Αν υπήρχε σωστά δομημένη και λειτουργούσα αριστερά σε τούτο τον τόπο τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά σήμερα. Και μιλάω για μια αριστερά που να έχει σκοπό να κυβερνήσει κι όχι για μια στείρα πολιτική διαφωνίας και αρνητισμού.
Δεν ξεχνώ και τους γονείς που αναφέρεις στην αρχή της ανάρτησής σου. Ως γονιός μόνο θλίψη νιώθω...
Μα τι είναι αυτά που λες να προτείνουν κάποιο άλλο μέρος για ΧΥΤΑ;
Με τι μούτρα τότε θα εμφανιστούν εκεί όταν οι εκεί αγωνιστές θα αντιδρούν κατά τον ίδιο τρόπο;
Αγαπητέ Δήμο, το σημερινό σου κείμενο μου έκανε τρομερή εντύπωση, αρνητική: κατ' αρχάς είναι δύο κείμενα. Το ένα κείμενο είναι οι πρώτες τρεις παράγραφοι συν το γκρι κουτί. Το άλλο είναι τα υπόλοιπα, για το τι συμβαίνει στην Κερατέα.
Από την αρχή οι σκέψεις μου για το θέμα ταίριαζαν αρκετά με το σχόλιο του Αθεόφοβου εδώ. Αλλά η θέση μου βασιζόταν και βασίζεται σε κάτι άλλο. Όπου βρεθείς κι όπου σταθείς στην Ελλάδα, στις παραλίες, τα πάρκα, τα πεζοδρόμια, παντου, παντού, βλέπεις σκουπίδια, ακαθαρσίες, ένα απέραντο σκουπιδότοπο χωρίς αυτοσεβασμό ή ανατροφή από μέρους εκείνων που τους ανήκει αυτή η χώρα. Όταν λοιπόν καθαρίσει η Ελλάδα, και όταν ο βρώμικος Ρωμιός σταματήσει να πετάει τη σακούλα του σάντουιτς και το κουτάκι της κόκα κόλας από το παράθυρο του αυτοκινήτου καθώς οδηγεί, ΤΟΤΕ να βγούνε οι αριστεροί και οι δεξιοί και οι πάνω και οι κάτω, ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ όλοι τους, να μιλάνε για σκουπιδότοπους!
Οι πρώτες τρεις παράγραφοι όμως Δήμο, με αφήνουν άφωνο, σοκαρισμένο, μουγγό. Το μόνο που έρχεται στο μυαλό μου όταν διαβάζω αυτές τις τρεις παραγράφους είναι πόσο εύκολα οι ορθολογιστές ιθύνοντες του τρίτου Ράιχ εκπόνησαν τις λεπτομέρειες της Τελικής Λύσης Για Το Εβραϊκό Ζήτημα. Είμαι άναυδος, Δήμο από την θέση της ψυχής πίσω από τις φράσεις.
Άσκαρ, δεν έχω καμία αμφιβολία. Κάθε λύση θα σκόνταφτε στην επαναστατικότητά μας. Δεν είναι θέμα των αναρχικών, αλλά και του τοπικισμού ή της αδυναμίας να συνεννοηθούμε και να συνεργαστούμε για να βρούμε μία ρεαλιστική πρόταση.
Alex, δεν αναζητώ απαντήσεις από τους "αριστερούς" της ανώφελης κριτικής. Εκείνοι πάντα θα βρίσκουν κάποιο κενό. Πρόταση βέβαια καμία. Γιατί είναι εύκολο να λέμε ότι οι ΧΥΤΑ δεν είναι λύση, αλλά τελικά μέσα στην άρνησή μας δε βλέπουμε ότι τουλάχιστον την επόμενη 5ετία δεν πρόκειται να προλάβουμε να κατασκευάσουμε ΧΥΤΥ σε όλη την επικράτεια.
Τελευταίε, δε θα το έλεγα για όλη την αριστερά. Το ΚΚΕ έχει και προτάσεις μιας άλλης οπτικής, όπως και ο ΣΥΝ. Όχι όμως σε τούτη την περίπτωση. Και φυσικά ο λαϊκισμός πολύ εύκολα παρεισφρέει μέσα στην κριτική.
Τους γονείς κι εγώ τους νιώθω. Είναι οι μόνοι χαμένοι και -αν κι εγώ όχι- εκείνοι σίγουρα αισθάνονται πένθος.
Αθεό, το κατανοώ. Όπου και να προταθεί, πάντα κάποιος θα αντιδρά. Και πάντα οι "αριστεροί" και οι τοπικιστές.
Ας δει όμως και η κυβέρνηση με την περιφέρεια τα αντισταθμιστικά οφέλη. Στη Θεσσαλονίκη, είχαμε αντιδράσεις, αλλά με τα κατάλληλα αντισταθμιστικά οφέλη, όλοι το αποδέχτηκαν τελικά. Απλά, εδώ ο λαϊκισμός του Ψωμιάδη, βοήθησε, όπως και ο ανταγωνισμός δύο γειτονικών Δήμων.
Δημήτρη, δεν ξέρω αν είναι δύο κέιμενα, αλλά σίγουρα δεν είναι ένα οργανωμένο (μάλιστα εσωτερικά εντάσεται στην κατηγορία των απλών/ελεύθερων σκέψεων).
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι σε τρόμαξε. Ο κυνισμός μου; Να σου θυμίσω ότι η έκτρωση για μένα είναι κάτι περισσότερο από δικαίωμα. Ας σου θυμίσω επίσης ότι διαβιούμε τον 7ο μήνα κύησης.
Ας ξεκαθαρίσω, ότι δεν είμαι αδιάφορος στους γονείς (κάθε άλλο μάλιστα), αλλά ενάντιος σε όσους εκμεταλλεύονται τον γονεϊκό πόνο και το -πολύ κακό και αναμενόμενο- συμβάν για να πουλήσουν επανάσταση και να αποδείξουν ότι έχουμε χούντα (ξεχνώντας ότι και τούτο εο εκφράζουν ελεύθερα και πως οι κάτοικοι μιλούν ανεμπόδιστα σε -κάποιες λίγες έστω- εκπομπές).
Βλέπεις όσο και να βλέπω ένα έμβρυο ως σύνολο κυττάρων (που ακόμα δεν ξέρω αν σχημάτισαν καρδούλα), είναι μία αυστηρή αλήθεια, με την οποία η ηθική μου είναι συμβατή. Και η ηθική μου είναι συμβατή ακριβώς με τους βιολογικούς και νόμους.
Δώσε όμως σημασία όχι μόνο στον πραγματισμό μου, αλλά και στην πολιτική σκοπιμότητα όσων εκμεταλλεύονται το γεγονός (και δε μιλώ για όσους συγκινήθηκαν από την είδηση).
Δείμο, η άποψή μου είναι ότι οι προτάσεις που έχει το ΚΚΕ είναι απαρχαιωμένες κι αγκιστρωμένες σε άλλες εποχές. Όσον αφορά το ΣΥΝ εκεί δεν υπάρχει μια ξεκάθαρη στάση σε πολλά ζητήματα. Κι έτσι κι αλλιώς. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ.
Κι αυτή η μεγαλομανία των στελεχών της αριστεράς που θέλουν να γίνουν αρχηγοί σε ένα χώρο που ούτε με το ζόρι δεν αντιπροσωπεύει το 10% των Ελλήνων καταντάει γραφικό. Έχουν διασπαστεί σε εκατό κομμάτια και προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο μικρόκοσμός τους είναι καλύτερος από την υπόλοιπη αριστερά. Κι έτσι ζουν και βασιλεύουν οι δυο μεγάλοι και κάνουν κουμάντο σ' αυτή τη χώρα χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο.
http://greekrider.blogspot.com/2011/02/blog-post_09.html
Δεν μπορώ να τα πω καλύτερα από τον μπλόγκερ αυτόν.
Ζω στην Κηφισσιά - ανάμεσα σε ευκατάστατους και πλούσιους. Πραγματικά θα ήθελα να φιλοξενήσουμε εμείς ένα ΧΥΤΑ. Πάρ' το σαν αριστερή πρόταση από εμένα αυτό.
Και κάτι άλλο. Σύγκρινε δύο κατηγορίες ανθρώπων. Απ' την μια 'ολοι αυτοί οι "τρελλοί" που ξημεροβραδυάζονται στην Κερατέα οι οποίοι:
1. Δείχνουν έμπρακτη αλληλεγγύη όπως πρέπει να κάνει κάποιος που αυτοπροσδιορίζεται ως αριστερός.
2. Παίζουν το τομάρι τους κωρώνα-γράμματα απέναντι στα ρομπότ των ΜΑΤ.
3. Νιώθουν πολύ καλά πως στην Κερατέα το παιχνίδι δεν είναι πλέον τα ΧΥΤΑ αλλά ο εγωισμός της εξουσίας που πολύ απλά δεν ανέχεται καμία διαφωνία στα σχέδια της.
Απ' την άλλη βάλε όλους εμάς εδώ που απ' τον καναπέ μας κάνουμε εύκολα σχόλια για τους "αριστερούληδες" και γκρινιάζουμε χωρίς (οι περισσότεροι) να κανουμε τι-πο-τα.
Τα μπατζάκια μας κύριοι έχουν πάρει φωτιά. Ως άτομα, ως οικογένεις, ως χώρα και ως πλανήτης. Τουλάχιστο λίγο σεβασμό σε όσους προσπαθούν να σώσουν ό,τι σώζεται.
Το πρόβλημα που εγώ εντοπίζω (και συχνά αγγίζει το λαϊκισμό), τελευταίε, είναι ο ελιτισμός που διακατέχει την αριστερά. Μόνο αυτοί κατέχουν το προνόμιο να μιλούν εξ ονόματος του λαϊκού συμφέροντος (sic).
Ανώνυμε, θα προτιμώ=ούσα ένα διακριτικό και δε συνηθίζω να απαντώ σε ανώνυμα σχόλια, αλλά ας κάνω μιας εξαίρεση. Αλλά, πριν απαντήσω, ας σημειώσω ότι ζω στην κοινωνική και βιομηχανική χωματερή της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Και φυσικά δε θα συμφωνήσω για τον καναπέ σου. Βλέπεις όταν εμείς τρέχαμε για τη ΔΙΑΝΑ, για το μολυσμένο νερό της Νικόπολης, για το ΤΙΤΑΝ δεν άνοιξε ρουθούνι (παρά τα τεράστια συμφέροντα). Το ίδιο και για ανενεργό στρατόπεδο. Μάλλον, λοιπόν, τα ΜΑΤ δεν εμφανίζονται σε όποιον διαφωνεί με μία χωματερή. Όποιος έχει απέναντί του μπάτσους μάλλον κάτι έκανε στην αρχή κακό. Και να σου πω το λάθος; Οι κινητοποιήσεις θέλουν τη δική τους ρέγουλα, η επικοινωνία το δικό της τρόπο. Ο δρόμος δεν είναι η μόνη διέξοδος ούτε και πρέπει να είναι η πρώτη. Και μιλώ εκ πείρας και δράσης.
Από την άλλη, η Κερατέα ίσως γίνει (άλλον όχι τελικά) μια άλλη χωματερή, όπως κάθε φτωχή κι υποβαθμισμένη περιοχή. Ωστόσο, δεν ακούω διαφορετικές προτάσεις χωροθέτησης. Και την ίδια στιγμή, απέναντι στον εγωισμό οι αριστεροί χωρίς προτάσεις απαντούν με τον εγωισμό της προόδου.
Αυτό όμως δεν πόλεμος, αλλά πρόκληση κι εξαγωγή της επανάστασης. Όπως προειπώθηκε, ο κομμαντάτε έφυγε. Έχασε και δολοφονήθηκε γιατί δεν ήταν έτοιμο το λαϊκό έδαφος. Κάποιοι αριστεροί βρήκαν ευκαιρία να εκφραστούν δίπλα στον τοπικισμό της τοπικής κοινωνίας.
Πριν κάποιοι παίξουν το τομάρι του κορώνα-γράμματα (λες και δεν πάλεψε άλλος κανείς ή ο ομιλών ποτέ με ΜΑΤ -ακόμα και με ΝΑΤΟϊκή στρατοφυλακή και ναυτονόμους των ΗΠΑ) αναζήτησαν άραγε άλλη λύση;
Νομίζω ότι το πρόβλημα με τη διαχείριση των σκουπιδιών στην Ελλάδα σκοντάφτει σε πολλά εμπόδια. Ας αναφέρω μερικά τέτοια εμπόδια: α) η νοοτροπία μεγάλης μερίδας των ελλήνων πολιτών που έχουν την άποψη ότι επεξεργασία σκουπιδιών να γίνει μεν, αφού δεν μπορούν να εξαφανιστούν αυτά ως δια μαγείας, αλλά ας γίνει μακριά από μας, ας υποβαθμιστεί η ζωή των άλλων, όχι η δική μας. β) ο λαϊκισμός τοπικών πολιτευτών που ξεσηκώνουν τους κατοίκους της περιοχής, για να πάρουν τις ψήφους τους την επόμενη εκλογή και γ) η, κατά μεγάλο μέρος, δικαιολογημένη έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών προς την πολιτική εξουσία. Μια εξουσία που δίκαια ή άδικα δεν κατάφερε, μέχρι σήμερα, να πείσει τους πολίτες της ότι είναι σοβαρή, ότι δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος και ότι όταν αποφασίζει ένα τέτοιο έργο, το έχει μελετήσει διεξοδικά και όχι επιπόλαια και τέλος ότι έχει ως τελικό σκοπό την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος και τίποτε άλλο. Η έλλειψη αυτή εμπιστοσύνης νομίζω ότι είναι και το κυριότερο εμπόδιο.
Και εν συντομία θα πω, Μερόπη, ότι έχεις απόλυτο δίκιο. Είχα πιάσει το θέμα στη μελέτη μου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
"Όποιος έχει απέναντί του μπάτσους μάλλον κάτι έκανε στην αρχή κακό".
Δείμο προσοχή! Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες. Δεν ξέρω τα της Κερατέας ολοκληρωμένα για να έχω σωστή άποψη, αλλά τέτοια μάχη δεν δικαιολογείται από την πλευρά της εξουσίας.
Δεν θα πω τίποτα παραπάνω, διότι κι εμένα με σόκαρε η αντιμετώπιση του θέματος περί του εμβρύου. Δεν ξέρω εάν έγινε εκμετάλλευση του θέματος, αυτό που ξέρω είναι ότι οι γονείς σκέφτονται να κάνουν μήνυση για την υπερβολική χρήση δακρυγόνων στην περιοχή.
Δήμο, ψάχνω να βρω που ήσουνα "κυνικός" στην ανάρτηση, όπως μου λες, αλλά δεν βρίσκω κυνισμό πουθενά. Ο κυνισμός όχι μόνο δεν θα με τρόμαζε αλλά τον χρησιμοποιώ και εγώ πολύ αποτελεσματικά σε κατάλληλες περιστάσεις.
Αυτό που με τρόμαξε δεν ήταν κάτι τέτοιο. Ήταν αυτό το αίσθημα, κάτω από τις φράσεις σου. Ένα αίσθημα παγωμένης περιφρόνησης για την ζωή. "δεν είναι βρέφος, αλλά έμβρυο. Δηλαδή μερικές χιλιάδες κύτταρα που μετά βίας σχημάτισαν μία υποτυπώδη αντλία". Δήμο μου αυτά τα λόγια μπορεί να είναι επιστημονικά ακριβή, σχεδόν (είναι τρισεκατομμύρια, όχι χιλιάδες), αλλά δεν είναι ανθρώπινα.
Ο Μιστερ Σποκ από τον πλανήτη Βώλκαν ήταν λογικό άτομο χωρίς ικανότητα αισθημάτων. Ο Ντέητα ήταν το ανδροειδές με πλήρη λογική, μηδέν συναισθήματα, αλλά τον στόχο να μοιάσει μια μέρα στους ανθρώπους.
Αν ήταν λογικό το σύμπαν Δήμο, ο αριθμός "π" θα ήταν ακριβής και δεν θα είχε άπειρα σημεία μετά την υποδιαστολή. Ένα λογικό σύμπαν χωρίς συναισθήματα, αισθήματα, αγάπη, λίγη τρελλίτσα, και χωρίς τις κάμποσες φορές που δεν χρειάζεται να παίρνουμε τον εαυτό μας τόσο σοβαρά, ένα τέτοιο σύμπαν Δήμο δεν το θέλω.
Ναι, ναι, ναι, η έκτρωση πρέπει να είναι νόμιμη (και σπάνια) επειδή είναι κοινωνικά και προσωπικά απαραίτητο να υπάρχει νομικά κατοχυρωμένη. Ναι, ο άνθρωπος παύει να είναι έμβρυο και γίνεται νομικό πρόσωπο μετά την πρώτη αναπνοή. Αλλά δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για αυτά τα θέματα με μια απόλαυση της λογικής και αηδία προς το μόνο πράγμα που μας κάνει ανθρώπους: το συναίσθημα.
Η Ζωή, κατά την γνώμη μου πάντα Δήμο, δεν αξίζει τίποτα αν το μόνο που μπορεί να περιλάβει είναι μαθηματικές εξισώσεις το πως να ζει το κατευθυνόμενο προλεταριάτο.
Μην ξεχνάς ότι και εσύ κάποτε ήσουνα μερικές χιλιάδες κύτταρα που μετά βίας σχημάτισαν μία υποτυπώδη αντλία. Έτσι να βλέπουμε τον εαυτό μας;
(Δεν απήντησες ως προς το άλλο σκέλος του σχολίου μου άρα υποθέτω ότι συμφωνείς)
Δημήτρη, γιατί πρέπει να αρνηθώ ότι ήμουν κύτταρα; Μα και τώρα είμαι. Απλά τώρα έχω συναίσθηση αυτού του γεγονότος. Δε μίλησα για εξισώσεις ούτε και οι πράξεις μου αποκαλύπτουν κάτι τέτοιο. Όσον δεν αφορά το συναίσθημα, επειδή ακριβώς το αντιλαμβάνομαι γι' αυτό και συμπονώ τους γονείς. Αλλά ως εκεί.
Στο άλλο σκέλος στην ουσία συμφωνούμε. Δεν υπήρχε λόγος να επαναλάβω τα δικά σου λόγια ή την απάντηση που είχε δώσει νωρίτερα στον Αθεόφοβο.
Τώρα, , γιατί έκοψες στη μέση τη φράση; Αφού έγραψα ποιο είναι το λάθος:Και να σου πω το λάθος; Οι κινητοποιήσεις θέλουν τη δική τους ρέγουλα, η επικοινωνία το δικό της τρόπο. Ο δρόμος δεν είναι η μόνη διέξοδος ούτε και πρέπει να είναι η πρώτη.
Ο τελευταίος που θα δικαιολογούσε την εξουσία, θα ήμουν εγώ. Αλλά δεν μπορεί σε άλλες περιοχές να κερδίζουν μέσα σε λίγα χρόνια αγώνες χωρίς να ανοίξει ρουθούνι ή να έχουν μεγάλες κατακτήσεις, ενώ στην Κερατέα να εμφανίζονται οι αριστεροί να καπελώνουν τον αγώνα των κατοίκων. Και φυσικά και οι δημοτικοί χειρισμοί επί της κινητοποίησης είναι λάθος. Και δε νομίζω να θέλεις να παρουσιάσω το επικοινωνιακό master plan που έπρεπε να ακολουθηθεί.
Οι γονείς μπορούν να κάνουν μήνυση. Και έχουν και δύο άλλα παιδιά. Η πιθανότητα καταδίκης (γιατί; για πρόκληση ψυχολογικής βλάβης στη μητέρα με συνέπεια αποβολής κλπ; ίσως) είναι άλλο θέμα (ο δικαστής θα αποφανθεί). Γιατί όμως οι άλλοι θα πρέπει να κινούνται με πηγαίους τίτλους τη 'δολοφονία'; Στην ουσία η χρήση αυτού του γεγονότος δεν είναι παρά καπήλευση ενός "θανάτου" που στοχεύει στο συναισθηματικό πεθαναγκασμό.
Και τούτο φαίνεται από την αντίδραση ημών, καθώς η ψυχρή αντιμετώπιση του θέματος, τρομάζει.
Xμμμ
Ναι μεν αλλα
* Θυμαμαι τον χαμο που ειχε γινει στα ΜΜΕ για το "αγεννητο της Μαρφιν" και την ευκαιρια για κλαψα που ειχαν τα καθεστωτικα (πως να τα πεις;) ΜΜΕ. Αρα εχουμε περιπτωση 2 μετρων και 2 σταθμων.
* Εμεις γνωριζουμε πως ενα εμβρυο δεν ειναι ακομα ανθρωπος και η αποβολη δεν σημαινει κατ αναγκη και δολοφονία. Η συμπεριφορα των μπατσων που ψεκασαν ενα σπιτι ομως (αποτι μαθαινω) με μικρα παιδια και μια εγκυο μεσα δεν νμζ να κρινεται και πολυ εξυπνη για να μην πω τπτ χειροτερο
* Τελικα ειναι ΧΥΤΑ ή ΧΥΤΥ; Ακομα δεν το εχει μαθει κανενας.
* Οντως όμως ποια ειναι η πρόταση της αριστερας; Των κατοικων της περιοχης;
Zaphod, ούτε για την περίπτωση της Marfin είχα διαφορετική θέση (αν και την ξέχασα την περίπτωση εκείνη που όντως μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπη). Και τότε όπως και τώρα χρησιμοποιείται ο ανθρώπινος πόνος του γονέα και των συγγενών για να πειθαναγκάσουν συναισθηματικά. Είναι δύο μέτρα και δύο σταθμά, όχι από εμένα, αλλά από εκείνους που τα χρησιμοποιούν μη έχοντας λογικές αντιπροτάσεις. Και όταν ο πολιτικός λόγος στοχεύει στο συναίσθημα και την άρνηση (έστω και με επιχειρήματα σοβαρά), αφήνοντας έξω την αντιπρόταση, τότε κάτι βρωμάει στο βασίλειο των απανταχού υπερασπιστών του λαού (ποιος άραγε τους όρισε τέτοιους;)
Ο λόγος σήμερα γίνεται για ΧΥΤΑ (αν κι αρχικά μιλούσαν για ΧΥΤΥ).
xaxa
βρε την καημένη την "αριστερά" του κοινοβουλίου...
θα την πλακώσουν οι από τα κάτω θα την δέρνουν οι πλούσιοι...
όποιος ΣΤΟΧΕΥΕ την αλήθεια που γίνετε κάθε ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ... θα έρθει η ώρα να λάβει για λίγα δευτερόλεπτα μια ικανοποίηση... τα καθήκοντα όμως θα είναι ΓΙΓΑΝΤΙΑ για να ασχολήτε κανείς με τους βρυκολάκους...
ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΓΑΡΓΑΡΟ ΝΕΡΟ ΤΩΝ ΠΛΗΜΥΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΘΑ ΞΕΠΛΥΝΕΙ ΤΙΣ ΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥΣ...
ήγγικεν η ώρα....
αυτοί ή εμείς...
Καλά, akrat, μη βιάζεσαι και τόσο για την επανάσταση. Στο 'μισθός, τιμή, κέρδος' ο Μαρξ έδειξε ότι δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο παρόν και το άμεσο μέλλον για τη βελτίωση της θέσης των εργατών. Κι επειδή η επανάσταση δε φαντάζει και τόσο κοντινή, μήπως κι εμείς (οι ειδικοί φυσικά) να βρούμε κάποιο χώρο; Να βρούμε και να πιέσουμε για μία ολοκληρωμένη πολιτική διαχείρισης των απορριμμάτων;
* Στο παρελθον μιλουσε το κρατος και ο εργολαβος για ΧΥΤΥ και οι κατοικοι ελεγαν πως....επικειται ΧΥΤΑ. Για να λενε ολοι ΧΥΤΑ πλεον, αυτο σημαινει πως υπαρχει κατι σαπιο στο βασιλειο της δανιμαρκιας που λεγεται ΜΜΕ και κρατος
* Παρατηρεις φανταζομαι την ΜΜΕδιστικη σταση σχετικα με το θανατο του εμβρυου εν αντιθεση με την προηγουμενη περιπτωση. Μπορει οι αριστεροι να ειναι λιγο ξεκουδουνοι, αλλα εδω εχουμε καραμπινατη περίπτωση μμεδικης ασυλιας σε ορισμενη κατευθυνση
Zaphod, εγώ για ΧΥΤΑ το κατάλαβα και κανείς δε διόρθωσε τους κατοίκους. Από την άλλη, αυτή η περίπτωση της κύησης είναι πράγματι ΜΜΕδικη (μόνο που το λαϊκισμό αυτή τη φορά τον χρησιμοποιούν "αριστεροί").
Μεταφέρω το σχόλιό μου από το τελευταίο άρθρο του Omadeon, εδώ αυτούσιο, ,με αφορμή τον διάλογό του Δείμου με τον Omadeon στο blog ΣΧΣ.
Ήθελα και να ήξερα, με ποια λογική ο Δείμος λέει “πρόταση όμως δεν βλέπω από το κίνημα”.Με λίγα λόγια αποδέχεται την απόφαση που πάρθηκε λογικά στο καφέ του Μεγάλη Βρετάννια μεταξύ του Ραγκούση και του Μπόμπολα,και θέλει μια αντιπρόταση από τους Κερατιανούς, αλλιώς υπάρχει δίκαιο να κατασκευαστεί το ΧΥΤΑ στον αρχαιολογικό χώρο.Ε όχι ρε Δείμο, οι κάτοικοι έχουν το γαμημένο δίκιο με το μέρος τους και δεν χρειάζεται να κάνουν αντιπρόταση (που δεν ξέρουν αν εχουν κάνει ή όχι).Οφείλουν να κάνουν τον αγώνα τους και αυτοί οι γραφειοκράτες πασόκοι που (άθελά σου ή όχι) τους απενοχοποιείς με το πρόσχημα της μη-αντιπρότασης εκ μέρους των αγωνιζόμενων,οφείλουν να “σηκώσουν τα μανίκια” και να βρουν μια λύση.Αλλά τι λύση να βρουν όταν για την εσωτερική πολιτική αποφασίζει ο Ακτωρ και ο Άβαξ?Το θέμα λύνεται μέσα σε μια μέρα αν θέλανε Δείμο.Ρωτάνε στο ΕΜΠ και τους δίνει την λύση.Και εγώ θα ρωτήσω την δευτέρα καθηγητή μου αν μπορέσω που ασχολείται με το θέμα απορριμάτων.
Υ.Γ-Αφήνω ασχολίαστες τις προσωπικές επιθέσεις μεταξύ εσένα και του Omadeon γιατι δεν νομίζω πως έχουν αξία, όπως και το θέμα της "πλευράς" (which side are you on).
Προσθήκη:
Η άρνηση από πλευράς των κατοίκων είναι δικαιολογημένη με τον τρόπο που γίνεται εξ υποθέσεως.Στο ολιγαρχικό καθεστώς που ζούμε (που πλέον δεν είναι καν φιλελεύθερο, αν κρίνουμε από τις φυλακίσεις αναρχικών και διάφορα άλλα) τα 5-10 άτομα που παίρνουν αποφάσεις για μια ολόκληρη κοινότητα, είτε αυτή είναι σε αρχαιολογική περιοχή, είτε είναι σε περιοχή φυσικού κάλους, δίνει εξ υποθέσεως το δικαίωμα στους πολίτες να αντιδράσουν χωρίς την ανάγκη "αντιπρότασης", αν και εγώ θα ήθελα μια άλλη πραγματικότητα.
Oblivion, ίσως δεν κατάλαβες τι έγραψα. Οι κάτοικοι όπως φάινεται από την επιχειρηματολογία που εκτίθεται στο διαδίκτυο έχουν δίκιο. Τα επχιχειρήματα είναι πολλά. Τούτο το λέω στην ανάρτησή μου.
Ωστόσο, το δίκιο των κατοίκων, δε σημαίνει ότι έχει βρεθεί χώρος. Εξάλλου, μην ξεχνάς ότι οι κάτοικοι ουσιαστικά δε θέλουν τα σκουπίδια όλης της Αττικής. Το μέγεθος το συζητάνε.
Το κίνημα, δεν είναι μόνο οι κάτοικοι. Γιατί ουσιαστικά όλοι οι άλλοι που συμμετέχουν, έχουν ξεχάσει τις προτάσεις. Πού είναι οι Οικολόγοι, πού είναι ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, η ΝΔ κλπ; Δε με ενδιαφέρει ούτε το Ραγκούση να υπερασπιστώ ούτε κανέναν.
Το να μην βλέπω πρόταση από το κίνημα, πώς εξάγει το συμπέρασμα ότι συμφωνώ με τον όποιο μεγαλοεργολάβο (ο Μπόμπολας το αρνήθηκε ότι συμμετείχε στο διαγωνισμό); Εγώ δεν είμαι [που γράφω ότι πρέπει όλοι οι τοπικοί φορείς να να συναντηθούν και να πάρουν θέση άμεσα με συγκεκριμένες προτάσεις χωροθέτησης;
Γιατί δε διαβάζετε πριν σχολιάσετε την ανάρτηση;
Εμένα η βασική μου διαφωνία είναι πως σήμερα βρισκόμαστε στην κατάντια να μιλάμε για ΧΥΤΑ και όχι ΧΥΤΥ. Κατά τα άλλα, όλα τα υπόλοιπα είναι show. Μόνο μια επιστημονική έρευνα μπορεί να υποδείξει που πρέπει να γίνει μις χωματερή (δεδομένου ότι κάτι θα χαραμίσουμε για να ευημερήσει το σύνολο) και μόνο μια σωστή πολιτική μπορεί να αντισταθμίσει, ή να βοηθήσει στην τελική σε μετεγκατάσταση τους κατοίκους. Αλλά αυτό θέλει συλλογικότητα και πραγματικό αριστερό πνεύμα, όχι αριστερισμούς, ούτε φασιστικά «αποφασίζω και διατάσσω».
Δεν ξέρω πραγματικά Δείμο αν φορέας της αριστεράς έχει κάνει αντι-πρόταση ή οχι.Αυτό που ξέρω είναι πως αυτό που πάνε να κάνουνε είναι παράνομο, όπως και τα περισσότερα που κάνει η κυβέρνηση του Πασοκ.Η χωροθέτηση του ΧΥΤΑ απαγορεύεται να λάβει μέρος σε αρχαιολογικούς χώρους,παραδοσιακούς οικισμούς,οικιστικές περιοχές,αεροδρόμια.Η βέλτιστη θέση για την κατασκευή ΧΥΤΑ, βάσει του βιβλίου περιβαλλοντικής τεχνολογίας που κάνω στην σχολή είναι(σε ελεύθερη γραφή για οικονομία χώρου):
Χώροι που αξιολογούνται με βάσει τα κάτωθι κριτήρια.
α)γεωλογικά,υδρογεωλογικά και υδρολογικά όπως η σύνθεση και η διαπερατότητα του εδάφους για την προστασία επιφανειακών και υπόγειων νερών (στην κερατέα υπάρχει απ΄ότι ξέρω), σε περίπτωση αστοχίας της στεγάνωσης.
β)Περιβαλλοντικά κριτήρια τα οποία εξετάζουν πιθανές επιπτώσεις της κατασκευής του ΧΥΤΑ στην χλωρίδα την πανίδα αλλά και στην αισθητική του χώρου.
γ)λοιπά χωροταξικά κριτήρια,κριτήρια λειτουργικά και οικονομικού κόστους που νομίζω ικανοποιούνται.(ΚΥΑ 11421/1997)(Περιβαλλοντική Τεχνολογία,Ανδρεαδάκης,Πανταζίδου,Σταθόπουλος, σελ 297-298)
Darthiir the Abban, ας θεωρήσουμε μεταξύ μας ότι ένας ΧΥΤΥ είναι η ενδεδειγμένη λύση. Ωστόσο, ας δεχτούμε ότι ένας ΧΥΤΥ δεν πρόκειται να γίνει μέσα στο μικρό χρονικό διάστημα για το οποίο πρέπει να βρούμε ένα χώρο να επαναποθέσουμε τα σκουπίδια. Το θέμα είναι πρωτίστως πολιτικό κι αυτοδιοικητικό.
Oblivion, δεν ξέρω αν είναι παράνομο. Σίγουρα όπως μαθαίνω κι εγώ δεν είναι σωστό (ιστορικός και αυτοδιοικητικός είμαι κι έχω ιδιαίτερη ευαισθησία). Δέχομαι αυτά που θέτεις ως επιχειρήματα περί παρανομίας, αν και χωρίς τούτα πάλι δε θα συμφωνούσα...
Θέλω να σημειώσω -για να αποφύγουμε την αρχική παρεξήγηση- ότι το κίνημα δεν το αποτελούν μόνο οι κάτοικοι, αλλά και αριστεροί ή φερόμενοι ως αριστεροί (τους ετοιμάζω ένα μικρό αφιέρωμα μέσα στην εβδομάδα).
Δείμο μπορείς να πας σε μια βιβλιοθήκη ή να ρωτήσεις εν πάση περιπτώσει ένα μηχανικό γνωστό σου για το αν είναι παράνομος ο ΧΥΤΑ (που είναι).Αλλά το ότι δεν συμφωνείς με καλύπτει, μιας και ως γνωστών το νόμιμο και το δίκαιο δεν ταυτίζονται.
Επίσης έχεις ένα δίκιο, αλλά ας μην κάνουμε πως ξαναανακαλύπτουμε την αμερική.Η αριστερά έχει τα ενδο-υπαρξιακά της προβλήματα και μέχρι στιγμής δεν έχουμε μια σαφή και ρητή θέση από πλευράς της (κυρίως η κοινοβουλευτική).Ως εκ τούτου δεν περιμένω πολλά από την αριστερά.Και μην ξεχνάς πως την εναλλακτική αντιπρόταση δεν θα την προβάλλανε τα ΜΜΕ.Εδώ πολύς κόσμος δεν ξέρει τι παίζει στην Κερατέα και περιμέναμε από τον Λάκη και τον....ΘΕΜΟ να μας τα δείξει.Περιμένω περισσότερα από τον κόσμο όμως,ο οποίος έχει αποφασίσει να είναι κομπάρσος στο ίδιο του το έργο..
Προσυπογράφω το σχόλιό σου, Oblivion.
Δημοσίευση σχολίου